Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 18-Ιαν-2022 15:19

    Phoenix: Ιστορική αναδρομή - 30 χρόνια ποιότητας

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η PHOENIX ιδρύθηκε στον Πειραιά τον Ιούλιο του 1991 από τον Αθανάσιο Καραγιάννη. H εμπειρία του κ. Καραγιάννη στον κλάδο της ναυτιλίας, καθώς διετέλεσε Marketing Manager στην Hellenic Lines του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλοu και μετέπειτα Director στις επιχειρήσεις του Μοχάμεντ Αλ Φαγέντ / GILNAVI S.A. τον βοήθησε να αναγνωρίσει ότι η αγορά των logistics και του freight forwarding θα παρουσίαζε ιδιαίτερη ανάπτυξη, με ώθηση από το μεγάλο ρεύμα προς την διεθνοποίηση.

    Μετέφερε έτσι, τις καλές πρακτικές της ναυτιλίας και το διεθνή τρόπο σκέψης δημιουργώντας μια πρωτοποριακή εταιρεία στον κλάδο της μεταφοράς και των logistics.

    Αυτό είναι κάτι που απεικονίζεται και στο εμπορικό σήμα της PHOENIX. Εκ πρώτης όψεως διακρίνεται το γράμμα Φ, το αρχικό του Φοίνικα. Αποτελείται από έναν τροχό που συμβολίζει τις οδικές μεταφορές, έναν κυματισμό που συμβολίζει τις θαλάσσιες μεταφορές και ένα βέλος προς τα πάνω που συμβολίζει τις αεροπορικές μεταφορές.

    Στην βασική γκάμα των υπηρεσιών της περιλαμβάνονται οι θαλάσσιες μεταφορές με ολόκληρα containers (FCL) και τμηματικές (LCL Groupage), αεροπορικές μεταφορές, οδικές μεταφορές με ολόκληρα φορτηγά (FTL) και τμηματικές φορτώσεις (LTL Groupage), υπηρεσίες αποθήκευσης (3PL), εκτελωνιστικές υπηρεσίες και υπηρεσίες συμβούλων σε θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας.

    Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην παγκόσμια αγορά freight forwarding & logistics. Ειδικότερα, διαθέτει κεντρικά γραφεία στον Πειραιά, ενώ το δίκτυό της περιλαμβάνει ιδιόκτητα γραφεία στη Βουλγαρία, καθώς και ιδιόκτητα γραφεία μέσω Joint Venture σε Βόρεια Μακεδονία, Αλβανία και Κόσοβο.

    Ανατρέχοντας στην ιστορία της εταιρείας θα δούμε πως από την ίδρυσή της, έχει επιτύχει σημαντικές διακρίσεις στη παγκόσμια αγορά.

    Συγκεκριμένα:

     

    • Το 1994, είχε την τιμή να είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα και από τις λίγες στην Ευρώπη, που πιστοποιείται για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της, από το Bureau Veritas, με Διεθνές Πρότυπο Ποιότητας ISO-9002.

    • Το 2008 ακολουθεί πρωτιά στην πιστοποίηση για την περιβαλλοντική διαχείριση των δραστηριοτήτων της, σύμφωνα με το πρότυπο ISO-14001.

    • Tο 2010, κατακτά μια ακόμη σημαντική πιστοποίηση όπως το Ethical business conduct certification.

    • Συνεχίζοντας στην κατεύθυνση της καινοτομίας και της ποιότητας, το 2013 πιστοποιείται με ΑΕΟ (Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα – ΕΟΦ).

    • Το 2016 άλλο ένα πρότυπο συμπεριλαμβάνεται στο χαρτοφυλάκιο τη εταιρείας, το GDP – Good Distribution Practices, ένα πρότυπο που διασφαλίζει ότι η ποιότητα και η ακεραιότητα των φαρμάκων διατηρείται σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.

    • Ως το 2021 οι διακρίσεις συνεχίζουν με την ανάληψη μεταφορικού έργου για λογαριασμό μεγάλων επιχειρήσεων στον κλάδο της βιομηχανίας, της πράσινης ενέργειας, καθώς και κυβερνητικών φορτίων καθιστώντας έτσι την PHOENIX ηγέτη στην ποιότητα των μεταφορών και των logistics.

    Όπως αναφέρει ο CEO της PHOENIX, Αθανάσιος Καραγιάννης: "Η ποιότητα και η πιστοποίηση ήταν μονόδρομος για τη διαφοροποίηση και την καταξίωση στην αγορά. Λόγω αυτής της στρατηγικής, η εταιρεία απέκτησε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο ανέδειξε στη διεθνή αγορά τον επαγγελματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων και το ρόλο της χώρας ως διεθνές hub για τα logistics".

    Το success story

    Από το 1999, η PHOENIX δραστηριοποιήθηκε άμεσα στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ προχώρησε σε συμφωνίες συνεργασίας με εταιρείες του κλάδου σε αγορές, όπως εκείνες της Κίνας, των ΗΠΑ, του Καναδά, της Λατινικής Αμερικής, της Αιγύπτου και της Σαουδικής Αραβίας.

    Βλέποντας το ρεύμα της παγκοσμιοποίησης, η εταιρεία γίνεται γρήγορα μέλος στα πρώτα δίκτυα διεθνών logistics και διευρύνει τις συνεργασίες της, με αποτέλεσμα να μπορεί να εξυπηρετεί όλα τα λιμάνια και τα αεροδρόμια σε όλες τις χώρες διατηρώντας το μεγαλύτερο δίκτυο πρακτόρων της εποχής.

    Στον κλάδο της οδικής μεταφοράς, επεκτείνει τις υπηρεσίες της και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους μεταφορείς της Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης, με πελατολόγιο που συμπεριλαμβάνει κάποιες από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες στον κλάδο του φαρμακευτικού υλικού, των χημικών, ευπαθών και γεωργικών εμπορευμάτων, επικινδύνων καθώς και γενικού φορτίου.

    Η δίψα όμως για ποιότητα και η εξειδίκευση άνοιξε νέους ορίζοντες. Στον κλάδο του "ειδικού" φορτίου, η PHOENIX έχει μεταφέρει εξοπλισμό ναυτιλιακών επιχειρήσεων για τα "Ποσειδώνια", τον εξοπλισμό τηλεπικοινωνίας για την επίσκεψη του Αμερικανού προέδρου Barack Obama, πίνακες για εκθέσεις Ελλήνων καλλιτεχνών στην Κίνα, στρατιωτικό φορτίο για NATO, ΗΠΑ και ελληνική κυβέρνηση, κατασκευές εξόρυξης πετρελαίου για Μέση Ανατολή, ενώ έχει αναλάβει μεγάλα projects για ναυτιλιακές και πετρελαϊκές εταιρείες.

    Πρόσφατα η PHOENIX μετέφερε για λογαριασμό μεγάλης πετρελαϊκής εταιρείας 18 άγκυρες συνολικού βάρους 180 τόνων και 3,5 χιλιόμετρα αλυσίδας (αγκυρών) συνολικού βάρους 835 τόνων από την Κίνα. Το φορτίο ήταν επείγον διότι ο πελάτης ήθελε να στήσει κάβους για να δένουν τα πλοία που πηγαίνουν για φορτοεκφόρτωση πετρελαίου. Συμβουλεύοντας σωστά τον πελάτη και παρ’ όλες τις δυσκολίες στην Κίνα, η εταιρεία κατόρθωσε να μεταφέρει με ασφάλεια και μέσα στο ορισμένο χρονικό πλαίσιο το συνολικό όγκο του φορτίου.

    Το μυστικό της επιτυχίας

    Στην PHOENIX διεξάγονται εβδομαδιαία και μηνιαία ενδοεταιρικά εκπαιδευτικά σεμινάρια. Η θεματολογία επιλέγεται από τη διοίκηση, καθώς και από το προσωπικό, επιτυγχάνοντας έτσι τη μετάδοση εξειδικευμένης γνώσης σε όλα τα τμήματα της εταιρείας. Σε αυτό το πλαίσιο, το προσωπικό καλείται να μοιραστεί τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει κατά τη διεκπεραίωση πολύπλοκου μεταφορικού έργου, τη στρατηγική που ακολούθησε και τις τελικές λύσεις που έδωσε.

    Η PHOENIX ενθαρρύνει το προσωπικό να δοκιμαστεί και σε άλλα τμήματα της επιχείρησης, προκειμένου να έχει μια πιο σφαιρική εικόνα της μεταφοράς. Επιπλέον, στους servers της εταιρείας έχει δημιουργηθεί ένα περιβάλλον, όπου διαμοιράζονται τα εγχειρίδια για κάθε θέση εργασίας, case studies μεταφορών και ερωτήματα με απαντήσεις. Αυτό το περιβάλλον εμπλουτίζεται σε καθημερινή βάση, δημιουργώντας ένα σημαντικό κεφάλαιο γνώσης άμεσα προσβάσιμο από όλο το προσκοπικό.

    Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος πωλήσεων της εταιρείας, Γιάννης Καραγιάννης: "Στην PHOENIX δεν προσφέρουμε απλά τιμές, προσφέρουμε υπηρεσίες. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοούμε τις απαιτήσεις του πελάτη και να σχεδιάζουμε προσαρμοσμένες υπηρεσίες. Ο σεβασμός και η ειλικρίνεια συγκαταλέγονται στις βασικές αρχές της εταιρείας. Στις προτάσεις που κάνουμε στους πελάτες και συνεργάτες μας δεν υπάρχουν ποτέ κρυφά κόστη. Με επιμέλεια, παρουσιάζουμε ολοκληρωμένες και ρεαλιστικές λύσεις".

    Η εξωστρέφεια της PHOENIX, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο πρακτόρων και συνεργατών από κάθε άλλη επιχείρηση του κλάδου στην Ελλάδα, καθώς και η επέκταση στην αγορά των Βαλκανίων συνδράμει σημαντικά στην εξειδίκευση και στη δυνατότητα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες και συνεργάτες της παγκοσμίως.

    Τα επόμενα 30 χρόνια

    Η PHOENIX δε σταματά να κοιτάζει μπροστά και να βρίσκει τρόπους να προσδώσει αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες της. Έτσι, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της, στοχεύοντας στην καινοτομία με τη δεύτερη γενιά ηγεσίας.

    Με σπουδές στην Αγγλία στα logistics και τις διεθνείς επιχειρήσεις και προϋπηρεσία στο εξωτερικό, ο Business Development Director και μέτοχος της PHOENIX, Γεώργιος Καραγιάννης ενσαρκώνει αυτήν τη λογική. Πλαισιωμένος από τον Γιάννη Καραγιάννη, ο οποίος, επίσης, σπούδασε στην Αγγλία Business and Politics και διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία στην εγχώρια αγορά, έχουν συνδράμει ουσιαστικά στη συμπερίληψη μίας καινοτόμου προσέγγισης στο στρατηγικό σχεδιασμό της PHOENIX.

    "Συνεχίζουμε με γνώμονα την ποιότητα, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό μας, καθώς και στις νέες τεχνολογίες και την ψηφιοποίηση. Η σημερινή κατάσταση της αγοράς με τα ιστορικά υψηλά κόστη μεταφοράς έχει αναδείξει την ανάγκη για αποτελεσματικές λύσεις, στηρίζοντας τους Έλληνες εισαγωγείς και εξαγωγείς στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα" σημειώνει ο Γεώργιος Καραγιάννης, περιγράφοντας τη στρατηγική των επόμενων ετών.

    Στα άμεσα στρατηγικά σχέδια της PHOENIX, είναι η διείσδυση στην αγορά της Ασίας με ιδιόκτητα γραφεία και επενδύσεις σε συστήματα ψηφιοποίησης, τα οποία θα δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να μπορεί άμεσα να λάβει στρατηγικές αποφάσεις για τη διακίνηση τον εμπορευμάτων του κάνοντας χρήση των online παροχών μέσα από το σύστημα της PHOENIX.

    Σημειώνεται, επίσης, ότι η PHOENIX έχει συνεργαστεί και συνεργάζεται με διάφορα πανεπιστημιακά ιδρύματα ώστε να μεταφέρει τις γνώσεις της και να εμπνεύσει με τα πολλαπλά case studies τη νέα γενιά στον κλάδο των logistics και της διαμεταφοράς. Μάλιστα, έχει οργανώσει και συμμετέχει σε συνέδρια στην Ελλάδα για την επιχειρηματικότητα, τα logistics και την ανάπτυξη της χώρας σε αυτούς τους κλάδους.

    Ομόφωνα το management της PHOENIX υποστηρίζει: "Κοιτάμε μπροστά. Επενδύουμε στο μέλλον, καινοτομούμε και περήφανα εξάγουμε την ελληνική καινοτομία στον κλάδο των logistics και του freight forwarding παγκοσμίως".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ