Πέμπτη, 18-Ιαν-2024 11:45
Ο Elon Musk αποκάλυψε τον όρο για περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη στα Tesla

Μπορεί να ακούγεται παράξενη αυτή η δήλωση που έκανε ο Elon Musk (για κάποιον σαν το Musk) αλλά δεν είναι και τόσο παράξενη αν αναλογιστούμε ότι ο Musk έχει εκφράσει ανοιχτά τον σκεπτικισμό του σχετικά με την εξάπλωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).
Τι είπε; Σε μια στιχομυθία στο X (Twitter) ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla έγραψε ότι δεν θα ένιωθε άνετα να βάλει για τα καλά την Tesla στην Τεχνητή Νοημοσύνη χωρίς να κατέχει τουλάχιστον το 25% των μετοχών της εταιρείας, δηλαδή σχεδόν το διπλάσιο από το σημερινό του μερίδιο.
Συγκεκριμένα ο Musk έγραψε ότι αν δεν αποκτούσε μετοχές στην Tesla που να είναι "αρκετές για να έχω επιρροή, αλλά όχι τόσες πολλές ώστε να μην μπορώ να ανατραπώ", στην Tesla, θα προτιμούσε να κατασκευάζει προϊόντα εκτός της εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ναι, μπορεί να διαφημίζει διαρκώς το FSD Beta (το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης) και πρωτότυπα ανθρωποειδή ρομπότ της, αλλά η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τα αυτοκίνητα.
Ο Musk, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, κατέχει σήμερα περίπου το 13% των μετοχών της Tesla, αφού πούλησε μετοχές δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, εν μέρει για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της αγοράς του Twitter (νυν X) ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σε μια ξεχωριστή ανάρτηση στο X, δήλωσε ότι θα ήταν εντάξει με μια δομή μετοχών διπλής κατηγορίας για να επιτύχει τον στόχο του να αποκτήσει το 25% του ελέγχου ψήφου, αλλά του είπαν ότι αυτό ήταν αδύνατο μετά την αρχική δημόσια προσφορά της Tesla.
"Είναι περίεργο ότι μια τρελή δομή μετοχών πολλαπλών τάξεων όπως αυτή της Meta, η οποία δίνει τον έλεγχο στις επόμενες 20+ γενιές των Zuckerbergs, είναι εντάξει πριν από την IPO, αλλά ακόμη και μια λογική διπλή τάξη δεν επιτρέπεται μετά την IPO", είπε, αναφερόμενος στον ιδρυτή της εταιρείας Facebook (Meta), Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Οι εταιρείες με δομές διπλής κατηγορίας έχουν δύο ή περισσότερα είδη μετοχών με διαφορετικά δικαιώματα ψήφου -συνήθως ένα με μεγαλύτερα δικαιώματα ψήφου για τους ιδρυτές ή τους πρώτους επενδυτές και ένα άλλο για τους άλλους μετόχους με μικρότερη δύναμη ψήφου.
Η Tesla δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα σχολιασμού.
Σύμφωνα με το Automotive News Europe, o Musk αντιμετωπίζει επί του παρόντος αγωγή για το πακέτο αποζημίωσής του. Ο μέτοχος της Tesla Richard Tornetta μήνυσε τον Musk και το διοικητικό συμβούλιο το 2018 και ελπίζει να αποδείξει ότι ο συνιδρυτής χρησιμοποίησε την κυριαρχία του στο διοικητικό συμβούλιο της Tesla για να λάβει ένα υπερμεγέθες πακέτο αποζημίωσης που δεν απαιτούσε να εργάζεται στην εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων με πλήρη απασχόληση.
Πάντως ο Musk δήλωσε στο X ότι δεν υπάρχει "διαμάχη" με το διοικητικό συμβούλιο σχετικά με το νέο πακέτο αποζημίωσής του και δήλωσε ότι η εκκρεμούσα ετυμηγορία καθυστερεί τις συζητήσεις.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
- Οι λακούβες στους δρόμους και η πιο τρελή ελληνική είδηση του 2024 μέχρι τώρα
- Επίσημο: Η ηλεκτρική Porsche Macan παρουσιάζεται σε λίγες μέρες
- Τι είναι το Mazda Spirit Racing και γιατί μας θυμίζει παλιές καλές εποχές
Ο αντικαταστάτης της Ferrari SF90 είναι η υβριδική Ferrari 849 Testarossa των 1.030 ίππων που έρχεται με σχεδιαστικά στοιχεία από την Ferrari F80 και ό,τι καλύτερο σε επίπεδο τεχνολογίας.
Ένας πετρελαικός κολοσσός κάνει μεγάλη στροφή και εναρμονίζεται με την πραγματικότητα της εποχής δίνοντας επαναστατική λύση στην ταχεία φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Leapmotor παρουσιάζει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που στοχεύει στον πυρήνα της ευρωπαϊκής αγοράς, τόσο σε επίπεδο διαστάσεων όσο και τεχνολογικών χαρακτηριστικών.
Ενώ όλοι περίμεναν τη νέα γενιά του IS, η Lexus συνεχίζει να το εξελίσσει με ένα facelift που συνδυάζει ανανεωμένη σχεδίαση, νέα συστήματα υποβοήθησης και βελτιώσεις στην οδική συμπεριφορά.
Η Peugeot επέστρεψε στις κορυφαίες θέσεις σε αγώνα του WEC και το έκανε με πολύ στυλ καθώς συνδύασε το αποτέλεσμα με μια εντυπωσιακή ανάκαμψη απο χαμηλά.
Ευχάριστο και πολυχρηστικό ένα από τα νεότερα μοντέλα της αγοράς διατίθεται τώρα και με τον κινητήρα βενζίνης στην Ελλάδα και η τιμή του προκαλεί από μόνη της.
Το ηλεκτρικό hatchback της Hyundai που θα ενταχθεί στην οικογένεια Ioniq θα είναι σαν το Ioniq THREE Concept που παρουσιάστηκε στο Μόναχο. Δείτε που θα κατασκευάζεται
H τουρκική Togg υπέβαλε για πρώτη φορά τα αυτοκίνητά της σε δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP και διέπρεψε λίγο πριν αρχισούν οι εξαγωγές στην Ευρώπη. Δείτε ποιες άλλες νέες φίρμες απέσπασαν πέντε...
Η εκπληκτική νίκη του Max Verstappen στην Μόντσα δεν άφησε ασυγκίνητους τους tifozi που στο βάθρο τραγούδησαν το φημισμένο τραγούδι του Ολλανδού πρωταθλητή.
Με το ηλεκτρικό Renault 5 η Ευρώπη δείχνει στην Κίνα ότι τα αυτοκίνητα είναι η ειδικότητά της.
Ο μεγαλύτερος όμιλος εταιρειών στην Ευρώπη έχει ήδη χάσει πολλά δισεκατομμύρια μέσα στο 2025 και αυτό οφείλεται στους δασμούς του Donald Trump.
Τα νέα φορολογικά μέτρα της Κυβέρνησης πήραν συγκεκριμένη μορφή με την συνέντευξη του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη που αναφέρθηκε στις αλλαγές που αφορούν τα...
Τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έρχονται στην Ελλάδα με την είσοδο της Zeekr που ξεκινά να δραστηριοποιείται στην κατηγορία των premium τεχνολογικών επιλογών.
Η Tesla θέλει να γίνει η πιο πολύτιμη εταιρεία στην ιστορία και προσφέρει στον Elon Musk συμβόλαιο που φτάνει το 1 τρισ. δολάρια, πόσο που δεν έχει υπάρξει ποτέ ξανά.
Η νέα Porsche 911 Turbo S που έκανε ντεμπούτο στο Μόναχο, ξεπερνά σε ισχύ ακόμα και την GT2 RS, υιοθετώντας υβριδική τεχνολογία που της χαρίζει επιδόσεις που εντυπωσιάζουν.
Το ID. Cross έρχεται να φέρει φρέσκο αέρα στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV και δείχνει πως η VW έχει πάρει αρκετά σοβαρά το ζήτημα της επιστροφής των φυσικών κουμπιών στα μοντέλα της.