Την έκπληξή του για την επιστολή της NEL LINES για τη δήθεν, όπως τη χαρακτηρίζει, μη εξυπηρέτηση φορτηγών (Ro-Ro) πλοίων της, εξέφρασε ο ΟΛΠ με ανακοίνωσή του.
"Έκπληξη προκάλεσε στον Ο.Λ.Π. Α.Ε. η επιστολή της NEL LINES με αστήρικτες διαμαρτυρίες για δήθεν μη εξυπηρέτηση φορτηγών (Ro-Ro) πλοίων της.
Όπως προκύπτει από τα έγγραφά της, η NEL LINES ενημέρωσε για πρώτη φορά τον Οργανισμό για τη δρομολόγηση 4 φορτηγών πλοίων στις 3 Ιουνίου 2010 ζητώντας άμεση δρομολόγηση πλοίων από την επομένη!! Είναι όμως γνωστό ότι ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. συντάσσει τα προγράμματα του με μακροχρόνιο σχεδιασμό, στον οποίο και νομοθετικά έχουν υποχρέωση να υπακούουν όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες.
Ειδικά για το φορτηγά πλοία (Ro-Ro) ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. εδώ και μήνες έχει ενημερώσει όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες , ότι δεν θα μπορούν μετά την 1η Ιουνίου να χρησιμοποιούν τον εμπορικό προβλήτα του Ικονίου (Καρβουνόσκαλα) λόγω έναρξης λειτουργίας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Ο.Λ.Π. Α.Ε. (Προβλήτας Ι) για λόγους ασφαλείας της ναυσιπλοΐας. Όλες οι εταιρείες Ro-Ro εσωτερικού και εξωτερικού αποδέχθηκαν τις προταθείσες λύσεις για εξυπηρέτησή τους από τους λιμένες Ελευσίνας, Λαυρίου ή το ιδιωτικό λιμάνι του Σκαραμαγκά.
Επομένως, οι αιτιάσεις της NEL LINES είναι αναιτιολόγητες για τους ακόλουθους λόγους: (α) διότι ενώ γνώριζε ότι δεν θα μπορούν τα Ro-Ro να χρησιμοποιούν τον εμπορικό λιμένα του Ικονίου (Καρβουνόσκαλα) μετά την 1η Ιουνίου, αποφάσισε χωρίς συνεννόηση με τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. να ανακοινώσει δρομολόγια της από τον λιμένα αυτόν, χωρίς έγκαιρη ενημέρωση του Ο.Λ.Π. Α.Ε. και (β) διότι τα υπό σημαία Μάλτας και Κύπρου πλοία της «Κολοσσός» και «Ιππότης» είναι τέτοιας χωρητικότητας, ώστε ακόμα και εάν δεν λειτουργούσε ο Προβλήτας Ι, θα ήταν αδύνατο να εξυπηρετηθούν στον σχετικά μικρό για όλα τα Ro-Ro χώρο του Ικονίου (Καρβουνόσκαλα), ο οποίος δημιουργεί ήδη τεράστια προβλήματα κυκλοφοριακής επιβάρυνσης στην παραλιμένια περιοχή του Κερατσινίου.
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. έχει ένα και μόνο στόχο: να εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες των χρηστών στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας, της κρουαζιέρας και των εμπορικών πλοίων. Κι αυτό κάνει με επιτυχία συνεργαζόμενος με όλους τους φορείς της ναυτιλίας."