Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 11-Ιουν-2010 09:45

    Forthnet: "Φουλ" επίθεση με στόχο τα νοικοκυριά

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ρόης Χάικου

    Όχι μόνο να θωρακίσει την πελατειακή του  βάση, αλλά και να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κίνηση του ανταγωνισμού, κυρίως του ΟΤΕ, στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης IPTV, θα επιδιώξει η Forthnet.

    Σ’ αυτή την λογική θα εντάσσονται οι κινήσεις του ομίλου που προωθεί συνδυαστικά πακέτα σταθερής τηλεφωνίας – ευρυζωνικών υπηρεσιών  με το μπουκέτο οικιακής ψυχαγωγίας της συνδρομητικής τηλεόρασης. Εκτός από την αύξηση των συνδρομητών, που είναι ο επιθυμητός στόχος, η διοίκηση θα δώσει έμφαση στη μείωση του churn και της εποχικότητας των συνδέσεων συνδρομητικής τηλεόρασης.

    «Η ποιότητα των  παρεχόμενων υπηρεσιών σε συνδυασμό  με την προσιτή τιμή είναι η  στρατηγική μας, γι’ αυτό και θα κάνουμε πιο επιθετικές προσφορές  το 2010», ανέφερε ο κ. Πάνος Παπαδόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Nova, στο πλαίσιο της παρουσίασης των υπηρεσιών full HD που φέρνει η εταιρεία από τον Αύγουστο.

    Όπως επισημάνθηκε σχετικά, περίπου 50.000 είναι οι συνδρομητές του ομίλου που έχουν κοινά προγράμματα Forthnet-Nova και αν και η διοίκηση εμφανίστηκε ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, σημείωσε πως σίγουρα μπορεί να πάει και καλύτερα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις περίπου το 20% των νέων συνδέσεων LLU αφορούν σε πακέτο τηλεπικοινωνιών και Nova μαζί.

    Αξίζει να σημειωθεί  ότι τα πρώτα συνδυαστικά προγράμματα Forthnet-Nova λανσαρίστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ με βάση τα στοιχεία Απριλίου – Μαΐου που έχει στη διάθεσή της η διοίκηση καταγράφεται αυξητική τάση στις νέες συνδρομές Nova. «Τα νούμερα της Nova είναι καλύτερα από τα προηγούμενα χρόνια», είπε ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας πως οι καταναλωτές χρειάζονται τις προσφορές.

    Η Forthnet προετοιμάζεται για να «απαντήσει» και σε όποια κίνηση του ΟΤΕ στο κομμάτι των ευρυζωνικών υπηρεσιών – τηλεόραση, καθώς οι πληροφορίες θέλουν τον οργανισμό να λανσάρει σύντομα νέο πακέτο με αιχμή τις αθλητικές μεταδόσεις. Ωστόσο, το γεγονός ότι στο πρώτο τρίμηνο ο ΟΤΕ είχε περί τις 23.400 συνδέσεις ConnX TV, με τον αριθμό να έχει ανέβει στις 26.000 τον Μάιο, ενώ η ίδια είχε πάνω από 331.000 πελάτες Nova της δίνει ένα μεγάλο προβάδισμα. Και όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Παπαδόπουλος «όταν μιλάμε για τηλεόραση, το περιεχόμενο παίζει καθοριστικό ρόλο και η Nova έχει το καλύτερο».

    Στην ενίσχυση των μεγεθών φαίνεται πως έχουν συνδράμει και τα 121 καταστήματα Forthnet, αφού από αυτά πραγματοποιείται τουλάχιστον το 50% των πωλήσεων του ομίλου. Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από την διοίκηση τα καταστήματα είναι το πρόσωπο του ομίλου Forthnet στους καταναλωτές.

    Συνολικά ο όμιλος Forthnet έχει 700.000 συνδρομητές (περί τις 400.000 είναι οι πελάτες τηλεπικοινωνιών).

    roi.haikou@capital.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ