Μια από τις άδειες που χορηγεί το γαλλικό δημόσιο για τη δραστηριοποίηση ιδιωτικών εταιρειών στην διαδικτυακή αγορά τυχερών παιχνιδιών της χώρας θα διεκδικήσει η Intralot.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στον Ιούλιο η εταιρεία έχει προγραμματίσει να καταθέσει την σχετική αίτηση, την οποία εδώ και καιρό προετοιμάζουν στελέχη και νομικοί συνεργάτες της. Έτσι, μετά την Ιταλία όπου η Intralot είναι ο μεγαλύτερος ξένος παίκτης, η εταιρεία εισέρχεται σε μια ακόμη ευρωπαϊκή αγορά που «απελευθερώνεται» από το κράτος.
Η περίπτωση της Γαλλίας, βέβαια, είναι σε ένα βαθμό διαφορετική. Στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, οι επικεφαλής του ομίλου ανέφεραν ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να προωθήσει την διαδικτυακή παρουσία και τη διείσδυσή της στη Γαλλία με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με την αγορά της Ιταλίας, αν και στην τελευταία υπήρχε το πλεονέκτημα της ισχυρής παρουσίας σε επίπεδο λιανικής.
Αυτό που επισημαίνουν, πάντως, τώρα είναι πως η προσέγγισή τους στη γαλλική αγορά θα υλοποιηθεί «με πολύ προσεκτικά βήματα». Αναμένεται να αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία της θυγατρικής Intralot Interactive (Ι2) αλλά κυρίως της αμερικανικής θυγατρικής CyberArts που ήδη διαθέτει πλατφόρμα διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών εν λειτουργία σε Ιταλία, ΗΠΑ αλλά και στη Γαλλία.
Κύριο χαρακτηριστικό, πάντως, της απελευθέρωσης “α λα γαλλικά” ήταν οι συμμαχίες μεταξύ εταιρειών στοιχηματισμού και μιντιακών ομίλων προκειμένου να αποκτηθεί πρόσβαση σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πληθυσμιακή βάση. Έτσι, για παράδειγμα, η bwin προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με τη L’Equipe, η Ladbrokes με το Canal+, η PMU με τη Party Gaming και τη Paddy Power και η FdJ με τις Orange, Yahoo! και RTL.
Οι αναλυτές, πάντως, στη Γαλλία που αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα ελεγχόμενης απελευθέρωσης (και βάση όπως ακούγεται για το μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση, με το σχετικό νομοσχέδιο να αναμένεται ακόμη), οι αναλυτές αναμένουν να διαπιστώσουν πως οι καινούργιοι “παίκτες” θα αποδώσουν συγκριτικά με τα κρατικά μονοπώλια, τις PMU και Française des Jeux (FdJ). Οι επίσημοι αριθμοί, πάντως, δείχνουν πως υπάρχουν μεγάλα περιθώρια: ο τζίρος του «Ξυστό» και των αριθμοπαιγνίων έφθασε πέρυσι τα 9,2 δισ. ευρώ και του «Στοιχήματος» τα 630 εκατ. ευρώ...
Ν. Χρ.