Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 03-Μαϊ-2010 10:06

    Η Κτήμα Λαζαρίδης περνά τον Ατλαντικό

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τις βαλίτσες του  για πολυήμερο ταξίδι στη Βόρεια Αμερική ετοιμάζει αυτές τις  μέρες ο κ. Γιώργος Ζάχαρης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «Κτήμα Λαζαρίδη». Ο λόγος δεν είναι άλλος από την περαιτέρω προώθηση των προϊόντων της εταιρείας που φαίνεται να τυγχάνουν ιδιαίτερης προτίμησης σε ΗΠΑ και Καναδά.

    Με τις εξαγωγές κρασιού και τσίπουρου να είναι αυξημένες κατά 12,6% το 2009, η εισηγμένη εξετάζει ακόμα πιο «ζεστά» την περαιτέρω επέκτασή της εκτός Ελλάδας. «Σήμερα πωλούμε τα προϊόντα μας σε 16 χώρες. Οι πιο ισχυρές αγορές είναι αυτές των ΗΠΑ, της Γερμανίας και του Καναδά. Εκεί εντείνουμε τις προσπάθειες μας και μέσω του σχετικού προγράμματος που έχει εγκριθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης και προβλέπει roadshows, διαφήμιση και επαφές με παράγοντες του κλάδου», τονίζει ο κ. Ζάχαρης. 

    «Στα πλαίσιά του άλλωστε εξετάζουμε και αναζητούμε συνεργασίες στη Ρωσία και την Κίνα. Σίγουρα είναι δύο αγορές που παρουσιάζουν ιδιομορφίες όσον αφορά τη νομοθεσία, ωστόσο αποτελούν την  επόμενη διέξοδο» συμπληρώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης. 

    Το πρόγραμμα το οποίο χρηματοδοτείται  κατά 80% από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους, αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι το 2012 και θα βοηθήσει στην αναγνώριση της επωνυμίας της εισηγμένης εκτός Ελλάδας.

    «Οι αγορές του  εξωτερικού έχουν πολλά περιθώρια  ανάπτυξης. Ελπίζουμε ότι και  το 2010 οι πωλήσεις μας θα είναι αυξημένες  από την εκτός συνόρων δραστηριότητα», σημειώνει ο κ. Ζάχαρης.

    Επενδύσεων συνέχεια στην Ελλάδα

    Στο μεταξύ, εντός  Ελλάδας, η "Κτήμα Λαζαρίδης" συνεχίζει  τις επενδυτικές δραστηριότητες που έχει ξεκινήσει τα τελευταία  χρόνια. Συγκεκριμένα, εντός του  επόμενου διαστήματος αναμένεται να εγκριθεί το επενδυτικό σχέδιο προϋπολογισμού 1,5 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του οινοποιείου που διαθέτει στη Δράμα. 

    Παράλληλα, «ανοίγεται»  ακόμα περισσότερο στην αγορά τσίπουρου, με ένα νέο προϊόν που ξεκίνησε την κυκλοφορία του την τελευταία εβδομάδα. «Το τσίπουρο έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη δυναμική τα τελευταία χρόνια. Αρχίζει να γίνεται δημοφιλές και στη νότια Ελλάδα, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πωλήσεις του και να παρουσιάζει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Ενδεικτικό είναι ότι το 2009 το Κτήμα Λαζαρίδη αύξησε τις πωλήσεις τσίπουρου και αποστάγματος κατά 25% συγκριτικά με το 2009» σημειώνει ο κ. Ζάχαρης.  
     
    Τέλος, όσον αφορά  τις εγκαταστάσεις της εταιρείας  στο Καπανδρίτι, που ολοκληρώθηκαν  πριν λίγα χρόνια και φιλοξενούν χώρους εκδηλώσεων αλλά και μουσείο, ο κ. Ζάχαρης τονίζει ότι «έχει βοηθήσει πολύ στην αύξηση του τζίρου της εταιρείας καθώς ο κόσμος έχει αμεσότερη επαφή με τα προϊόντα. Ας μη ξεχνάμε ότι η Αττική φέρνει το 30% περίπου στο συνολικό τζίρο της εταιρείας».

    Η διοίκηση αποφεύγει να κάνει προβλέψεις για το 2010, δεδομένης της οικονομικής ύφεσης, ωστόσο ευελπιστεί ότι μέσα από τις δράσεις της θα καταφέρει να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με το 2009. 

    «Έχουμε θέσει  γερά θεμέλια στην αγορά. Στοχεύουμε στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, ωστόσο δεν είμαστε διατεθειμένοι να  χαλάσουμε έστω και λίγη από την ποιότητα μας για να μειώσουμε το κόστος παραγωγής», τονίζει. 

    Η εισηγμένη, η  οποία απασχολεί 80 άτομα και διαθέτει 2.500 στρέμματα ιδιόκτητα, κατέγραψε  πωλήσεις 8,37 εκατ. ευρώ από 8,29 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων περίπου 1% το 2009 συγκριτικά με το 2008. Τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 25% και διαμορφώθηκαν στα 1,5 εκατ. ευρώ από 1,2 εκατ. ευρώ το 2008.
     
    Μαριέτα Χριστοπούλου

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ