Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 09-Απρ-2010 09:55

    Στην άμυνα περνάει η Alsinco

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε θέση άμυνας περνάει η Alsinco, λόγω της άσχημης οικονομικής συγκυρίας που αν και δε μείωσε τα οικονομικά της μεγέθη τo 2009, έχει προκαλέσει πλήγμα στην κατανάλωση. «Προς το παρόν παγώνουμε τα σχέδια που είχαμε για τη δημιουργία 3 νέων Shooz! Boutique και περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχτεί η κατάσταση» σημειώνει ο κ. Γιώργος Αβραμίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μιλώντας στο Capital.gr

    Η Alsinco που εισάγει και εμπορεύεται είδη ένδυσης και υπόδησης, είχε δημιουργήσει το 2009 ένα νέο μοντέλο καταστημάτων λιανικής πώλησης με την ονομασία Shooz! Boutique. Πρόκειται για μικρότερα καταστήματα, με υποδήματα Shooz!, Geox και Picolino τα οποία ξεκίνησαν με τους καλύτερους οιωνούς, αλλά
    «προς το παρόν…επίθεση μηδέν για εμάς. Μπορεί οι πωλήσεις μας κινούνται σε καλά επίπεδα το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο γενικότερα τα σημάδια της αγοράς δεν είναι ευχάριστα. Στην περίοδο του Πάσχα κινήθηκε πτωτικά 30% ενώ οι επόμενες μέρες στέγνωσαν την αγορά» τονίζει ο κ. Αβραμίδης.

    Μακροπρόθεσμα, η Alsinco συνεχίζει να στοχεύει σε αύξηση της δραστηριότητας στον τομέα της λιανικής και τον περιορισμό του χονδρικού τομέα. Συγκεκριμένα, η χονδρική πώληση ειδών ένδυσης και υπόδησης επιδιώκεται να μειωθεί στο 45% των συνολικών πωλήσεων από περίπου 55% που είναι σήμερα. «Οι καταστάσεις μας οδηγούν σε αυτή τη στροφή. Προς το παρόν ακόμα προσπαθούμε να ξαναχτίσουμε τις σχέσεις μας με τους συνεργάτες του εξωτερικού» που κλονιστήκαν από τις απεργίες στο λιμάνι του Πειραιά τους περασμένους μήνες αλλά και από την παγκόσμια οικονομική κρίση.

    Γενικότερα, οι προσπάθειες της Alsinco επικεντρώνονται στη διεύρυνση της δυνατότητας ενίσχυσης των μεριδίων αγοράς, που είναι πιθανό να προκύψουν από την αναδιάρθρωση της αγοράς αλλά και από την συστηματική συγκράτηση των λειτουργικών της δαπανών. Με αυτό τον τρόπο άλλωστε πέτυχε και την αύξηση 92% στα κέρδη μετά από φόρους το 2009 συγκριτικά με το 2008 (121 χιλ. ευρώ από 63 χιλ. ευρώ).

    Όσον αφορά τη γενική πορεία της εγχώριας κατανάλωσης, ο κ. Αβραμίδης τόνισε ότι «η ανάκαμψη φαίνεται ότι θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2011. Μέχρι τότε η αγορά θα είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση».

    Η Alsinco διατηρεί 19 σημεία λιανικής πώλησης, εκ των οποίων τα 8 είναι εταιρικά, τα 9 shop-in-shop και τα 2 OUTLET. Οι πωλήσεις της το 2009 σημείωσαν οριακή άνοδο 0,43% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση του 2008, διαμορφωμένες στα 16 εκατ. ευρώ από 15,9 εκατ. ευρώ.

    Μαριέτα Χριστοπούλου 


    marieta.christopoulou@capital.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ