Σήμερα αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για την κατασκευή του οδικού άξονα Άκτιου-Αμβρακία,
μήκους 48,50 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 338,2 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι στον τελευταίο διαγωνισμό του έργου, τον περασμένο Ιούνιο η Μηχανική αναδείχθηκε σε μειοδότρια μιας από τις τέσσερις εργολαβίες του έργου. Αντίστοιχα, η ΑΕΓΕΚ και εταιρείες συμφερόντων του ομίλου Μαρούλη που είναι ο στρατηγικός επενδυτής της εισηγμένης, μειοδότησαν στις υπόλοιπες τρεις εργολαβίες του έργου μεταξύ των οποίων και στη μεγαλύτερη, που αφορά την σύνδεση του Ακτίου με τον Δυτικό Αξονα Βορρά-Νότου με προϋπολογισμό 120 εκατ. ευρώ.
Για τη συγκεκριμένη εργολαβία, η ΑΕΓΕΚ προσέφερε έκπτωση 50,4%, ενώ η επίσης συμφερόντων του μεγαλομετόχου της ΑΕΓΕΚ κοινοπραξία Consortia Stabile – Intallipreze μειοδότησε στην τέταρτη εργολαβία προϋπολογισμού 52,3 εκατ. ευρώ προσφέροντας έκπτωση 51,85%. Η Ιόνιος του κ. Μαρούλη μειοδότησε και στη δεύτερη κατά σειρά εργολαβία, η οποία αφορούσε εταιρείες της Στ’ Τάξης εργοληπτικού πτυχίου, προϋπολογισμού 33 εκατ. ευρώ, προσφέροντας έκπτωση της τάξεως του 50,23%. Με τη σειρά της η Μηχανική μειοδότησε στην τρίτη εργολαβία, προϋπολογισμού 39,4 εκατ. ευρώ, προσφέροντας έκπτωση 52,03%.
Σε
παλαιότερο δημοσίευμα το Capital.gr είχε αναφέρει τα έξής:
Ελεύθερη νομικών κωλυμάτων αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Ακτίου-Αμβρακίας, μήκους 48,50 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 338,2 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με καλά διασταυρωμένες πληροφορίες του Capital.gr, το Ανώτατο Δικαστήριο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αρμόδιο για τον έλεγχο των συμβάσεων μεγάλης οικονομικής αξίας, στη συνεδρίαση της 15ης Σεπτεμβρίου επικύρωσε τη σύμβαση του έργου. Είχε προηγηθεί απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, βάσει της οποίας είχε κριθεί άκυρος ο διαγωνισμός για την επιλογή της αναδόχου κοινοπραξίας.
Δημήτρης Δελεβέγκος