Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 01-Μαρ-2010 14:57

    Eurobank: Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής "Live Banking"

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Νέες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής προσφέρει στους πελάτες της η Eurobank, στο πλαίσιο της διαρκούς αναζήτησης εύχρηστων, γρήγορων, αποτελεσματικών και οικονομικών λύσεων που να καλύπτουν τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της.

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, προσφέρει το σύνολο των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής Τραπεζικής κάτω από μία ενιαία «ομπρέλα» με την ονομασία “Live Banking”.

    Live-Banking σημαίνει ζωντανή σύνδεση με μια νέα εποχή υπηρεσιών και προϊόντων. Το “Live Banking” συνδέει τον πελάτη με όλα τα πρωτοποριακά εναλλακτικά Δίκτυα της Τράπεζας όπως το e-Banking, το m-Banking (τραπεζικές συναλλαγές από το κινητό), Europhone Banking και τα ATM. Εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες της τεχνολογίας και με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της άψογη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η Eurobank αναβαθμίζει συνεχώς τα εναλλακτικά της δίκτυα, γεγονός που αναγνωρίζεται ευρύτατα τόσο σε επίπεδο πελατών αλλά και μέσω των πολλαπλών σημαντικών βραβεύεσεων που έχουν αποσπάσει τα τελυταία χρόνια.

    Επιπλέον προσφέρει στους πελάτες της τον λογαριασμό Live ο οποίος έχει προνομιακό επιτόκιο. Ο λογαριασμός Live ανοίγεται μέσω του διαδικτύου και κινείται με τη χρήση ή δωρεάν παρέχοντας τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών με χαμηλό κόστος ή δωρεάν μέσω του Προγράμματος Δωρεάν Συναλλαγών της Eurobank EFG.

    Παράλληλα, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, με το Live Banking ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται Live για το υπόλοιπο του λογαριασμού ή της κάρτας του και να εκτελεί άμεσα τις συναλλαγές του, από την οθόνη του υπολογιστή του ή από το κινητό του, μέσα από μία μοναδική τραπεζική εμπειρία, όπου απλά με ένα «κλικ» όλες οι τραπεζικές συναλλαγές είναι διαθέσιμες 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

    Παράλληλα αποκτά πρόσβαση σε μοναδικές καινοτόμες υπηρεσίες, όπως οι ειδοποιήσεις (alerts) με sms, και e-mail ώστε να ενημερώνεται άμεσα για τις κινήσεις των λογαριασμών και των πιστωτικών του καρτών, καθώς και να εξυπηρετείται 24 ώρες το 24ωρο από εκπρόσωπο της Τράπεζας μέσω δωρεάν τηλεφώνου και Live chat.

    Τέλος, αναφέρεται πως η Eurobank EFG με γνώμονα την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση των πελατών της, παρά την τρέχουσα εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για την ελληνική οικονομία, συνεχίζει να επενδύει αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ