Όταν στα τέλη του 2006 η Centric αποφάσιζε να πραγματοποιήσει στροφή στην αγορά της διαδικτυακής ψυχαγωγίας εστιάζοντας στο online betting, πολλοί είχαν μιλήσει για ένα μεγάλο «στοίχημα». Μέχρι τότε η δραστηριότητα της εισηγμένης εταιρείας περιλάμβανε κυρίως την αντιπροσώπευση και διανομή τίτλων μεταξύ άλλων της Microsoft (XΒox), της Sony (Playstation) και περιφερειακών συστημάτων ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην Ελλάδα αλλά και τη διάθεση multimedia τίτλων.
Όπως αποδείχθηκε, επρόκειτο για ένα σχετικά ασφαλές στοίχημα. Η εξαγορά του 21% της εταιρείας ECN (και εν συνεχεία του 51%) με συμμετοχή σε εταιρείες on-line entertainment όπως η VistaBet και η LexPoker και κυρίως η απόκτηση των δικαιωμάτων συνδιαχείρισης του διαδικτυακού τόπου Sportingbet, μιας εκ των τεσσάρων μεγαλύτερων εταιρειών on line gaming (στοίχημα, καζίνο, πόκερ, παιχνίδια κ.ά.) στην Ευρώπη, αρχικά στην ελληνική γλώσσα και στη συνέχεια για άλλες εννέα σε χώρες των Βαλκανίων και της ανατολικής Ευρώπης, εκτόξευσαν τα μεγέθη της.
Από πωλήσεις το 2006 στα 16,2 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 551.000 ευρώ, το 2007 με λίγους μήνες συμμετοχής της νέας δραστηριότητας οι πωλήσεις ενισχύονται στα 172 εκατ. ευρώ και τα κέρδη στα 968.000 ευρώ. Το 2008, όταν ενσωματώθηκαν πλήρως οι υπηρεσίες on line entertainment ο τζίρος εκτινάχθηκε στα 604,5 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 4,36 εκατ. ευρώ. Αντιστοίχως, τα τρία αυτά χρόνια τα EBITDA ήταν 1,5 εκατ. ευρώ, 2,7 εκατ. ευρώ και 8,7 εκατ. ευρώ.
Ως αποτέλεσμα, στο τέλος του 2008 η αρχική της δραστηριότητα έφθασε να αντιπροσωπεύει μόνο το 1,5% του συνολικού κύκλου εργασιών και το 7% των καθαρών κερδών της εταιρείας, συνεισφέροντας ουσιαστικά όλο και λιγότερο στα μεγέθη με μεγαλύτερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με το online gaming. Η απόφαση να επαναξιολογηθεί η αρχική δραστηριότητα της Centric φάνηκε να αποτελεί μονόδρομο, έπρεπε όμως να αναζητηθεί η κατάλληλη φόρμουλα.
Spin off
Η συνεργασία με τη CD Media, μιας από τις πιο παλιές εταιρείες στην εγχώρια αγορά εμπορίας και διανομής ψυχαγωγικού λογισμικού και προϊόντων οικιακής διασκέδασης, δείχνει να εξυπηρετεί απόλυτα το σχεδιασμό αυτό. όπως εξηγούν στελέχη της εισηγμένης. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα spin off της δραστηριότητας της Centric στο κομμάτι εμπορίας και διανομής προϊόντων ψηφιακού περιεχομένου -που στο ενδιάμεσο έφθασε να αποτελεί μόνο το 1% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών της εισηγμένης- και εισφοράς του στη SC Media με αντάλλαγμα ποσοστό στο μετοχικό κεφάλαιο της δεύτερης, ύψους έως 20%.
Συμμετοχή διόλου ευκαταφρόνητη, ιδιαίτερα εάν τελικώς η CD Media εισαχθεί και στο Χ.Α., όπως προτίθετο ήδη από το 2000. Τότε είχε υποβάλλει αίτηση ένταξης στην Παράλληλη Αγορά του Χ.Α. με ανάδοχο την Alpha Finance και σύμβουλο τη Σίγμα ΑΧΕ, όμως η πορεία της αγοράς, μεταξύ άλλων, ανέβαλε τα σχέδια. Στην περυσινή χρήση, ο κύκλος εργασιών της CD Media ανήλθε στα 23,7 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 3,1 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων στα 1,6 εκατ. ευρώ. Το 2008 ο κύκλος εργασιών είχε διαμορφωθεί στα 23,6 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 2,9 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη στα 2,3 εκατ. ευρώ.
Όσο για τη Centric, με την κίνηση αυτή εκτιμάται πως απελευθερώνει πόρους και μειώνει κόστος λειτουργίας ενώ αποκτά μεγαλύτερη ευελιξία και προσήλωση στο κομμάτι της διαδικτυακής αγοράς τυχερών παιχνιδιών που παραμένει σε διαρκή πορεία διεύρυνσης. Σε επίπεδο μεγεθών, οι αναλυτές που παρακολουθούν τη Centric έχουν αναφέρει ότι το 2009 οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 700 εκατ. ευρώ και τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας τα 5 εκατ. ευρώ.