Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 07-Ιουν-2006 17:38

    Στην Starwood η διαχείριση του "Αστέρα" (update)

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Σε αλλαγές των ονομασιών των τριών συγκροτημάτων του Αστέρα προχωράει η εταιρεία Starwood η οποία ανέλαβε το μανατζμεντ του ξενοδοχείου για 15 χρόνια. Για την ακρίβεια ο Αρίων θα μετονομαστεί σε Luxury Collection, το Ναυσικά σε Westin και η Αφροδίτη σε W.
     
    Οι βασικοί όροι της συμφωνίας είναι οι εξής:
     
    1. Διακριτικοί τίτλοι (branding)
     
    Το ξενοδοχείο «Αρίων» καθώς και τα bungalows θα λειτουργήσουν υπό την επωνυμία (brand) «Luxury Collectio»n. Το ξενοδοχείο Ναυσικά θα λειτουργήσει υπό την επωνυμία «Westin Hotel». Το ξενοδοχείο «Αφροδίτη» θα συνεχίσει να λειτουργεί με το ίδιο όνομα μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου 2006. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει εκτεταμένη ανακαίνισή του ώστε να μετατραπεί σε «W Hotel», με εξειδικευμένο Bliss spa.
     
    2. Εκπαίδευση Προσωπικού
     
    Η “Starwood” προσφέρει πλήρες φάσμα προγραμμάτων εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας που βοηθούν τους εργαζομένους να βελτιώσουν την απόδοσή τους, σε δημιουργικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας. Το προσωπικό της “Αστήρ Παλάς” θα ωφεληθεί από τα εντατικά και εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης τα οποία αναμένεται να αναβαθμίσουν την ποιότητα υπηρεσιών της “Αστήρ Παλάς”.
     
    3. Διάρκεια
     
    Η διάρκεια της σύμβασης είναι 15 έτη υπό προϋποθέσεις επίτευξης συγκεκριμένων αποδόσεων.
     
    4. Αμοιβή διαχειρίστριας
     
    Όπως συνηθίζεται στις συμβάσεις διαχείρισης στον τομέα των ξενοδοχείων, η σύνθεση  των αμοιβών προσδιορίζεται με βάση την οικονομική απόδοση των ξενοδοχείων, έτσι ώστε να παρέχονται τα κατάλληλα κίνητρα για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων από την διαχειρίστρια.  Η αμοιβή της διαχειρίστριας “Starwood” περιλαμβάνει αμοιβή για την χρήση των διακριτικών τίτλων, η οποία υπολογίζεται επί του κύκλου εργασιών του ξενοδοχείου και αμοιβή υψηλής απόδοσης που υπολογίζεται επί του καθαρού λειτουργικού αποτελέσματος του ξενοδοχείου. Η αμοιβή υψηλής απόδοσης συναρτάται και καταβάλλεται με την προϋπόθεση της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων αποδοτικότητας.  Οι στόχοι έχουν λάβει υπόψη τις μέχρι σήμερα επιτευχθείσες αποδόσεις και τις προσδοκίες του επιχειρησιακού σχεδίου της εταιρίας πριν από τη σύμβαση διαχείρισης, με σκοπό την διασφάλιση τους.  Το επιχειρησιακό σχέδιο υπό την διαχείριση της “Starwood” προβλέπει την αύξηση του μεριδίου αγοράς των ξενοδοχείων στην διεθνή αγορά και την προσέλκυση ενός ευρύτερου κοινού το οποίο θα έχει θετική επίδραση στην απόδοση των ξενοδοχείων. 
     
    5. Επενδυτικό Πρόγραμμα
     
    Το επιχειρησιακό σχέδιο της Starwood αξιοποιεί κατά τον μέγιστο δυνατό τρόπο τις επενδύσεις που έγιναν στην “Αστήρ Παλάς” το 2003 και 2004 με σκοπό να την τοποθετήσει μεταξύ των καλύτερων ξενοδοχείων πολυτελείας στη Μεσόγειο. To ξενοδοχείο “Αρίων” και το «Ναυσικά» θα λειτουργήσουν με τα νέα brands από την 1η Ιουλίου 2006, ενώ το ξενοδοχείο «Αφροδίτη» σε πρώτη φάση θα λειτουργήσει με τη σημερινή επωνυμία.
    Η ανακαίνιση των bungalows θα ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια της χαμηλής τουριστικής περιόδου. Δεν προβλέπεται η μετατροπή της εξωτερικής δομής των κτιρίων, αλλά η ολοκληρωτική εσωτερική ανακαίνιση και γενική αναβάθμιση σύμφωνα με τα πρότυπα του «Luxury Collection». Τα σχέδια προβλέπουν να δημιουργηθούν και ιδιωτικές πισίνες, εφόσον ληφθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις και άδειες.  Η μετατροπή του ξενοδοχείου «Αφροδίτη» θα ξεκινήσει μετά την καλοκαιρινή περίοδο και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2008.  Η μετατροπή δεν προβλέπει αλλαγές στην εξωτερική δομή του κτιρίου, αλλά ολοκληρωτική εσωτερική ανακαίνιση έτσι ώστε να επανασχεδιαστεί στις προδιαγραφές των μονάδων «W Hotel».
     
    6. Επιχειρησιακό Σχέδιο
     
    Το επιχειρησιακό σχέδιο της «Starwood», βασίζεται στη στρατηγική των πολλαπλών διακριτικών τίτλων (multi-branding), στοχεύοντας στην αναβάθμιση της «Αστήρ Παλάς» και του τουρισμού της Αττικής. Η στρατηγική αυτή αποβλέπει στην προσέλκυση κοινού υψηλού επιπέδου καλύπτοντας ευρύ φάσμα ηλικιών.
    H στρατηγική multi-branding της «Starwood», σε συνδυασμό με την προσθήκη του Bliss spa και ενός σημαντικού συνεδριακού κέντρου, αναμένεται να επιμηκύνει τον χρόνο λειτουργίας και να βελτιώσει την πληρότητα, έτσι ώστε τελικά η περίοδος λειτουργίας για όλα τα ξενοδοχεία να καλύπτει όλο το χρόνο.
     
    7. Προσωπικό
     
    Η «Starwood» απασχολεί πάνω από 155.000 υπαλλήλους παγκοσμίως και περίπου 1,000 στην Ελλάδα και προσφέρει πολλές ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης στον ξενοδοχειακό τομέα διεθνώς.  Στο προτεινόμενο επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπεται η μείωση της εποχικότητας των ξενοδοχείων (το «Ναυσικά» και το «Αρίων» στη παρούσα φάση παραμένουν  κλειστά στη περίοδο χαμηλής τουριστικής κίνησης) η οποία συνεπάγεται με αύξηση της περιόδου λειτουργίας το χρόνο και κατά συνέπεια θα έχει θετική επίδραση στον αριθμό των εργαζομένων στα ξενοδοχεία.
     
    8. Δημόσια παραλία
     
    Η δημόσια παραλία θα συνεχίσει υπό την διαχείριση της «Αστήρ Παλάς».
     
     
    Γιώργος Δημητρομανωλάκης

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ