Βελτίωση κατέγραψαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Τσακίρης, θυγατρικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για το 2005. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση τα μεγέθη της εταιρείας αποτυπώνουν την επιτυχή αναδιάρθρωση των δομών και λειτουργιών που πραγματοποιήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ παράλληλα επισημαίνεται ότι μια σειρά νέων προϊόντων έκανε την εμφάνισή της στην αγορά.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 8% και ανήλθε σε 7,7 εκατ. ευρώ από 7,1 εκατ. ευρώ το 2004. Τα καθαρά αποτελέσματα της εταιρείας κατέγραψαν βελτίωση συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά και διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,35 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 0,37 εκατ. ευρώ το 2004. Η βελτίωση αυτή αποδίδεται στην αύξηση του κύκλου εργασιών, που σε συνδυασμό με την αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργικών δαπανών, οδήγησε σε βελτίωση των μικτών περιθωρίων κέρδους. Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλε και η μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων.
Κατά την ίδια περίοδο, η Τσακίρης ΑΒΕΕ αύξησε κατά 9% τα έξοδα διάθεσης και προβολής, συνεχίζοντας να επενδύει στην αναβάθμιση και ανανέωση των προϊόντων της και στη διαφημιστική προβολής τους, καθώς και στην ενίσχυση της παρουσίας της στα σημεία πώλησης στην ελληνική αγορά.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι μέσα στο 2005, η εταιρεία έδωσε μεγάλη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων με αποτέλεσμα την περαιτέρω διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας. Συγκεκριμένα, στην οικογένεια των προϊόντων TSAKIRIS προστέθηκαν τα πατατοκύματα TSAKIRIS Waves, που απευθύνονται στο νεανικό κοινό και τα TSAKIRIS Chips Of The World, που ανταποκρίνονται στην ανάγκη των καταναλωτών για snacks με ελαφρά καυτερές γεύσεις. Στα τέλη του 2005, με το λανσάρισμα της παιδικής σειράς προϊόντων TSAK’s σε τρία είδη (γαριδάκια, λιονταρίνια και φουντουκόμπαλλες), η Τσακίρης ΑΒΕΕ εισήλθε σε μια νέα κατηγορία αλμυρών snacks.
Σχετικά με την πορεία της Τσακίρης ΑΒΕΕ κατά το 2005, ο κ. Μιχάλης Οικονομάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, επεσήμανε ότι «Είμαστε ικανοποιημένοι διότι οι προσπάθειες για την ενίσχυση και ανάπτυξη της Τσακίρης ΑΒΕΕ έχουν αρχίσει να αποδίδουν. Μέσω των συνεχών επενδύσεων στις γραμμές παραγωγής, της ανάπτυξης των προϊοντικών μας προτάσεων, αλλά και της αποτελεσματικής διαχείρισης σε λειτουργικό επίπεδο, στοχεύουμε στη συνεχή αναπτυξιακή μας πορεία και στην ενίσχυση της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά. Στόχος μας για το 2006 είναι η περαιτέρω βελτίωση της παραγωγικότητας της εργοστασιακής μονάδας στην Αταλάντη, ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά και με επιτυχία στην αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρίας.
Παράλληλα, από τις αρχές της φετινής χρονιάς, μεταβάλαμε το μοντέλο λειτουργίας μας, με στόχο την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των συνεργιών με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόσο στο δίκτυο πωλήσεων, όσο και στην αναβάθμιση της παρουσίας των προϊόντων μας, στα τελικά σημεία πώλησης στην αγορά».