Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 04-Ιαν-2010 09:32

    Δύσκολο 2010 "βλέπουν" οι επιχειρήσεις λιανικής

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Αποχαιρετούν ένα ιδιαίτερα δύσκολο 2009 και βάζουν πλώρη για το νέο έτος με μάλλον απαισιόδοξες προβλέψεις. Επικεφαλής και υψηλόβαθμα στελέχη εμπορικών εταιρειών δίνουν το στίγμα της στρατηγικής για το 2010, με κοινή αφετηρία την αναστολή των περισσότερων επενδυτικών τους σχεδίων, τουλάχιστον μέχρι να υπάρξουν σημάδια ανάκαμψης της αγοράς.

    Από τον τομέα των ειδών ένδυσης, ο υπεύθυνος επενδυτικών σχέσεων της Sprider Stores κ. Θάνος Μαλτεζάκης, τονίζει ότι «το 2010 θα είναι ένα δύσκολο έτος για την αγορά». Ήδη από το 2009 ο ρυθμός των νέων επενδύσεων της αλυσίδας μειώθηκε για την Ελλάδα ενώ για το εξωτερικό τηρείται στάση αναμονής.

    Στον κλάδο της υπόδησης, τα σχέδια της Alsinco που εμπορεύεται τα Geox, Lumberjack και λειτουργεί τα καταστήματα λιανικής  Shooz! αφορούν κυρίως στην εντατικοποίηση των δραστηριοτήτων της στον τομέα της λιανικής, καθώς η χονδρική έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την ύφεση, με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Γιώργο Αβραμίδη, να τονίζει ότι «από το τέλος του νέου έτους θα βελτιωθεί η κατάσταση». 

    Απαισιόδοξες είναι οι εκτιμήσεις για το νέο έτος και στον κλάδο ειδών τεχνολογίας. Ο γενικός διευθυντής της Electronet κ. Γιώργος Mπουρλέκας τονίζει ότι «έρχεται δεύτερο κύμα κρίσης το 2010», το οποίο προσπαθεί η εταιρεία να αντιμετωπίσει αναπτύσσοντας με προσεκτικά βήματα το δίκτυο της και διατηρώντας μηδενικό δανεισμό.

    «Δύσκολο» προβλέπει το 2010 και η Κωτσόβολος, που όμως θα ακολουθήσει μια πιο «επιθετική» πολιτική, συνεχίζοντας κανονικά το επενδυτικό πλάνο που έχει να κάνει με ανακαίνιση και ίδρυση νέων καταστημάτων.

    Σταθεροποίηση της κατάστασης το 2010 «βλέπει» ο κ. Γιάννης Στρούτσης, πρόεδρος της Ηλεκτρονικής Αθηνών, αναφέροντας ότι  «η αγορά είναι πεσμένη, αλλά φαίνεται να σταθεροποιείται στα χαμηλά αυτά επίπεδα και να μη χειροτερεύει». Η εταιρεία, με τα Future stores που αναπτύσσει προσπαθεί να κερδίσει μερίδιο από την κατακερματισμένη αγορά.

    Ενόψει των δύσκολων συνθηκών που αναμένονται στην αγορά το 2010, φρένο στα επενδυτικά της σχέδια στο εξωτερικό βάζει και η Yalco, που δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία υαλικών και ειδών οικιακής χρήσης.

    Μαριέτα Χριστοπούλου

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ