14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Την έναρξη συνεργασίας, από Ιανουάριο 2010, με τον μεγαλύτερο όμιλο λιανεμπορίου της Κροατίας (με μερίδιο αγοράς 24,3%), "KONZUM Doo", ανακοινώνει η Cardico.
Όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία περιλαμβάνει την τροφοδοσία, με διευρυμένη ποικιλία εξαιρετικής ποιότητας ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων, σε ιδιωτικής ετικέτας συσκευασίες λιανικής και χονδρικής πώλησης της KONZUM Doo.
Ο στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η κάλυψη των αναγκών του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων λιανικής της KONZUM Doo, παράλληλα με την χονδρική πώληση και διανομή των προϊόντων σε Κροατία, Βοσνία-Ερζεγοβινη και Σερβία.