Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 10-Δεκ-2009 14:58

    Νέο κατάστημα Public στο κέντρο του Πειραιά

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Με νέο κατάστημα στο κέντρο του Πειραιά που εγκαινίασε την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου κλείνει τα 4 χρόνια δραστηριοποίησης της η αλυσίδα Public.  Πρόκειται για το 8ο κατά σειρά κατάστημα της εταιρείας το οποίο εντάσσεται στο αναπτυξιακό πλάνο που προβλέπει τη λειτουργία 20 καταστημάτων σε επιλεγμένες πόλεις της Ελλάδας, της Κύπρου και της Βουλγαρίας μέχρι το τέλος του 2012.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση το νέο κατάστημα, συνολικού ύψους επένδυσης 5 εκατ. ευρώ και εκτάσεως 2.700 τ.μ, εκτείνεται σε 3 επίπεδα, και στεγάζεται σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία του Πειραιά,  στο Πασαλιμάνι (στην οδό Γρηγορίου Λαμπράκη 152-154), ενώ για τη λειτουργία του θα δημιουργηθούν 60 νέες θέσεις εργασίας.

    Επιπλέον, τονίζεται ότι το νέο κατάστημα αναμένεται να «ανοίξει» μια νέα αγορά για τα δεδομένα του Πειραιά, καθώς αποτελεί το πρώτο πολυκατάστημα ψυχαγωγίας της περιοχής παρέχοντας περίπου 150.000 επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών σε: Εικόνα & Ήχο, Computer & Gaming, Κινητά & Ψηφιακά, Gadgets & Παιχνίδια, Μουσική & Ταινίες, Βιβλία & Comics. 

    Παράλληλα, το Public του Πειραιά θα διαθέτει -όπως και αυτό του Συντάγματος-  Public Café και αναγνωστήριο (reading lounge) στον τελευταίο όροφο του  κτιρίου με μοναδική θέα στο Πασαλιμάνι. Όπως και σε όλα τα καταστήματα Public έτσι και στον Πειραιά οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαμβάνουν πολλές εκδηλώσεις. Συγκεκριμένα για τον μήνα Δεκέμβριο έχουν προγραμματιστεί 24 εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους. 

    Ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, Γενικός Διευθυντής της εταιρίας στη σχετική συνάντηση Τύπου ανέφερε: «Το 2009 κλείνει με μεγάλη αισιοδοξία καθώς, εκτός από τα 4 νέα καταστήματα που εγκαινιάσαμε κατά τη διάρκεια ενός αντικειμενικά δύσκολου οικονομικά έτους, σημειώσαμε και αύξηση πωλήσεων άνω του 20% ξεπερνώντας και τις αρχικές μας εκτιμήσεις για €50εκ. Η επιβράβευση των πελατών μας δείχνει ότι πρέπει να συνεχίσουμε να αφουγκραζόμαστε την αγορά και τις πανευρωπαϊκές εξελίξεις στο retail έτσι ώστε να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή των καταναλωτών ως πολυκατάστημα ψυχαγωγίας».

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ