18:51 10/09
Τουρκία και Ιταλία ενώνουν δυνάμεις: Η Saipem ξεκινά την γ' φάση του πρότζεκτ φυσικού αερίου στον Εύξεινο Πόντο
Η Τουρκία επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στο υπεράκτιο κοίτασμα φυσικού αερίου Sakarya.
Τα νέα μέσα τρισδιάστατης απεικόνισης με την εφαρμογή 3D Illusion λανσάρει αποκλειστικά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στα Marks and Spencer, η "Ira 3D Media".
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η "Ira 3D Media", εξειδικεύεται στη χρήση νέων 3D και διαδραστικών μέσων στα σημεία πώλησης και αποτελεί ένα αυτόνομο business unit της "Ira 3D Media", θυγατρικής εταιρείας του ομίλου Dionic στον τομέα υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας.
Η νέα αυτή εφαρμογή έχει τη δυνατότητα ολογραμματικής απεικόνισης στο χώρο, ανθρώπων ή αντικειμένων, σε φυσική διάσταση με κίνηση. Η συνεργασία με τα Marks and Spencer αφορά το νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη της γνωστής αλυσίδας, όπου με τη χρήση της 3D εφαρμογής ενισχύεται το Branding της εταιρείας δημιουργώντας ένα χριστουγεννιάτικο show με wow impact.
Η εφαρμογή 3D Illusion βασίζεται στη σύστημα Freeformat το οποίο αντιπροσωπεύει η "IRA 3D Media" και αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα για window show promotion το οποίο έχουν εφαρμόσει μεγάλα Retail Stores ανά τον κόσμο μέσα από το 3D Media Global Group.
Με τις ενέργειες αυτές επιβεβαιώνονται οι στρατηγικές επιλογές τη Διοίκησης του ομίλου DIONIC για την επέκταση στον εξειδικευμένο αυτό τομέα με στόχο τη συνεπή επενδυτική στρατηγική σε προσοδοφόρους τομείς με αναπτυξιακές προοπτικές.