Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 09-Δεκ-2009 12:36

    ΕΤΕ: Νέα υπηρεσία i-bank mobile banking

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το i-bank mobile banking δημιούργησε η Εθνική Τράπεζα, τηρώντας τη δέσμευσή της για συνεχή εμπλουτισμό των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank με πρωτοπόρες λύσεις για τους πελάτες της.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες της Εθνικής που διαθέτουν έξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίας (smartphones), έχουν πλέον τη δυνατότητα από όπου και αν βρίσκονται, με απόλυτα ασφαλή τρόπο, να διενεργούν πλήθος καθημερινών τους τραπεζικών συναλλαγών, όπως ερωτήσεις υπολοίπων τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών καρτών, ανασκόπησης πρόσφατων κινήσεων λογαριασμών, μεταφοράς ποσών μεταξύ λογαριασμών, πληρωμών λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας.

    Το i-bank mobile banking, έρχεται να ανατρέψει κάθε παλαιότερη εμπειρία διενέργειας τραπεζικών συναλλαγών από κινητά τηλέφωνα και μέσα από ένα άκρως φιλικό περιβάλλον, υπόσχεται στους πελάτες τον ταχύτερο και αμεσότερο τρόπο εξυπηρέτησης.

    Η νέα λύση βασίζεται σε προηγμένη τεχνολογία που εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες των κινητών τηλεφώνων τελευταίας γενιάς, και προσαρμόζεται στις λειτουργίες κάθε κατηγορίας συσκευών. Το αποτέλεσμα επιτρέπει στον πελάτη να πλοηγείται και να διενεργεί τραπεζικές συναλλαγές με το i-bank mobile banking, όπως ακριβώς χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για όλες τις υπόλοιπες λειτουργίες, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε εκπαίδευση.

    Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, επειδή η τεχνολογία του i-bank mobile banking είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για κινητά τηλέφωνα, βελτιστοποιώντας το μέγεθος των δεδομένων και τον τρόπο αποστολής τους, η λύση θα εντυπωσιάσει κάθε πελάτη με την ταχύτητα και την ασφάλεια χρήσης.

    Το i-bank mobile banking δεν περιορίζεται μόνο στη διενέργεια τραπεζικών συναλλαγών, αλλά απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών, προσφέρει, στους πελάτες της Τράπεζας αλλά και σε κάθε χρήστη της εφαρμογής, δυνατότητα αναζήτησης του πλησιέστερου φυσικού σημείου εξυπηρέτησης (Καταστήματος ή ΑΤΜ) της Εθνικής Τράπεζας. Σε συνδυασμό μάλιστα με τις δυνατότητες GPS και πλοήγησης της συσκευής, ο «επισκέπτης» της λύσης είναι σε θέση να οδηγηθεί στο σημείο εξυπηρέτησης εύκολα και σε ελάχιστο χρόνο.

    Τέλος, με τις απεριόριστες δυνατότητες του i-bank mobile banking, η Εθνική Τράπεζα δημιουργεί τις προϋποθέσεις συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που παρέχει και υπόσχεται στους πελάτες της μια εξαιρετική εμπειρία τραπεζικής εξυπηρέτησης.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ