Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 27-Νοε-2009 19:52

    Ογδόντα χρόνια για το Νουνού

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τα 80 του χρόνια κλείνει φέτος το ΝΟΥΝΟΥ. 80 χρόνια προσφοράς στην ελληνική οικογένεια, 80 χρόνια συνέπειας και επιστημονικής γνώσης στη διατροφή μας. Είναι μια χρονιά ορόσημο που έχει σαν στόχο να γιορτάσει μια μεγάλη πορεία  αλλά και να δώσει το έναυσμα για ακόμα μεγαλύτερη προσφορά στο μέλλον.

    Το ΝΟΥΝΟΥ γιορτάζει που από το 1929 μέχρι σήμερα, έχει μπει σε κάθε ελληνικό σπίτι και έχει αναπτύξει μια δυνατή σχέση αμοιβαίας εκτίμησης & εμπιστοσύνης.

    Η αγάπη και η εμπιστοσύνη με την οποία οι Έλληνες καταναλωτές αγκαλιάζουν τα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ, επιβεβαιώνουν τη συνεπεία με την οποία η μάρκα ανταποκρίνεται σταθερά στα ποιοτικά κριτήρια διατροφής ολόκληρης της οικογένειας. Η παρουσία του ΝΟΥΝΟΥ στην Ελλάδα έχει μία μακρά ιστορία, η οποία ξεκινά με το ζαχαρούχο γάλα «ΝΟΥΝΟΥ» ενώ σήμερα συμπεριλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων.
    Πίσω από το όνομα «ΝΟΥΝΟΥ», υπάρχουν οι άνθρωποι, η οργάνωση και η φιλοσοφία  μίας διεθνούς εταιρείας, αφοσιωμένη σε αυτό που γνωρίζει καλά να κάνει: γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, τα οποία ο καταναλωτής μπορεί να εμπιστεύεται.

    Ιστορική πορεία και εξέλιξη στην Ελλάδα

    H παρουσία της FrieslandCampina στην Eλλάδα έχει μια μακρά ιστορία, η οποία ξεκινά το συμπυκνωμένο γάλα NOYNOY και το ζαχαρούχο γάλα NOYNOY.  Στο πέρασμα του χρόνου, η γκάμα των γαλακτοκομικών προϊόντων NOYNOY διευρύνθηκε σημαντικά, καλύπτοντας σήμερα το πλήρες φάσμα των κατηγοριών και υποκατηγοριών του γάλακτος, των παιδικών τροφών, του γιαουρτιού, και του επώνυμου τυριού. Tο NOYNOY, εδώ και 80 χρόνια αποτελεί εγγύηση ποιότητας και θρεπτικής αξίας στη διατροφή της ελληνικής οικογένειας και έχει γίνει συνώνυμο του γάλακτος, ενώ το ποσοστό αναγνωρισιμότητας της μάρκας αγγίζει το 100%. 

    Η ιστορία ΝΟΥΝΟΥ από την πρώτη εμφάνισή του στην ελληνική αγορά, ως τις μέρες μας:
    1929 - Τα πρώτα κιβώτια LaNOYNOY εισάγονται στην Ελλάδα από έναν ανεξάρτητο εισαγωγέα.
    1936 -Το όνομα της μάρκας αλλάζει και από LaNOYNOY απλοποιείται σε NOYNOY.
    1949 - Νέος εισαγωγέας αναλαμβάνει το ΝΟΥΝΟΥ, η Καρακώστας/ΓΕΝΚΑ. Το εβαπορέ γάλα ΝΟΥΝΟΥ γνωρίζει τεράστια επιτυχία με το πλήρες, το ζαχαρούχο και αργότερα με το παιδικό του γάλα.
    1956 - Η αγορά της βρεφικής διατροφής ανοίγει στην Ελλάδα με τις πρώτες εισαγωγές της Κρέμας Βανίλια ΝΟΥΝΟΥ.
    1960 - Η βρεφική διατροφή NOYNOY συνεχίζει την ανοδική της πορεία και λανσάρεται η νέα γεύση «Farine Lactee».
    1983 -Η Friesland εγκαθίσταται στην Ελλάδα με θυγατρική εταιρία.
    1983 - Το βρεφικό γάλα σε σκόνη Frisolac εμφανίζεται στην Ελλάδα. 
    1986 - Λανσάρονται το NOYNOY Light και το γάλα εβαπορέ σε μικρές δόσεις.
    1987 - Η μάρκα Frisomel συμπεριλαμβάνεται στην οικογένεια προϊόντων Friso.
    1989 - Η συσκευασία ΝΟΥΝΟΥ αλλάζει λόγω νέας νομοθεσίας. Η θηλάζουσα Ολλανδέζα δίνει τη θέση στην Ολλανδέζα που κρατάει τουλίπες. 
    1991- Η αγορά τμηματοποιείται και η στρατηγική για το παιδικό γάλα επιβάλει το λανσάρισμα αποκλειστικά βρεφικού εβαπορέ γάλακτος.
    1992 - Η τμηματοποίηση συνεχίζεται και λανσάρεται το παιδικό γάλα NOYNOY kid.
    1994 - H βρεφική διατροφή NOYNOY εισάγεται στην αγορά της φρουτόκρεμας και γρήγορα αποκτά την ηγετική θέση στην κατηγορία.
    1994 - Το πρώτο προϊόν ψυγείου NOYNOY λανσάρεται -η κρέμα γάλακτος-, οδηγώντας τη Friesland να δημιουργήσει νέο σύστημα διανομής για προϊόντα ψυγείου.
    1996 - Η κρέμα μπισκότου NOYNOY λανσάρεται, οδηγώντας τη βρεφική διατροφή ΝΟΥΝΟΥ στην πρώτη θέση της αγοράς.
    1996 -Πάντα πρωτοπόρο στις εξελίξεις της διατροφής και των γαλακτοκομικών προϊόντων δημιούργησε μια νέα κατηγορία γάλακτος ψυγείου σε πανευρωπαϊκό επίπεδο λανσάροντας στην ελληνική αγορά γάλα υψηλής παστερίωσης, το NOYNOY Family, και πρωτοστατώντας στη δημιουργία νέας ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
    1997 -Το τμήμα Food Service ιδρύεται στην Ελλάδα.
    2000 - Λανσάρεται το πρώτο λειτουργικό γάλα υπέρ της πρόληψης της οστεοπόρωσης, το NOYNOY CALCIPLUS.
    2001 - Το παιδικό γάλα NOYNOY Kid λανσάρεται και σε υψηλής παστερίωσης, προϊόν ψυγείου.
    2003 - Η οικογένεια των ειδικών γαλάτων Friso (HA & Comfort) εμφανίζονται στην Ελληνική αγορά.
    2004 -Η μάρκα NOYNOY δραστηριοποιείται στην αγορά των γιαουρτιών για ενήλικες, εγκαθιστώντας υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής στην Πάτρα.
    2005 - Το βρεφικό γιαούρτι Noulac και το παιδικό NOYNOY Kid, παρουσιάζονται στην Ελληνική αγορά.
    2006 - Η σειρά ενήλικων γιαουρτιών με φρούτα NOYNOY Yotopia, λανσάρονται με πρωτοποριακές για την Ελληνική αγορά γεύσεις, κερδίζοντας σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα την πρώτη θέση στην κατηγορία της.
    2006 - Το παιδικό γιαούρτι με overcup, το NOYNOY Fun Fun λανσάρεται.
    2006 - Η γκάμα κρέμας γάλακτος NOYNOY Telia λανσάρεται, οδηγώντας τις κρέμες γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ στην ηγετική θέση της αγοράς.
    2007 -Η σειρά των επώνυμων κίτρινων τυριών NOYNOY λανσάρεται στην Ελληνική αγορά παρέχοντας μια πλήρη σειρά γνήσιων τυριών για όλες τις ανάγκες.
    2008 - Λανσάρεται η σειρά ενήλικων γιαουρτιών ευεξίας, τα NOYNOY YOTOPIA WELLNESS.
    2008 - Το ρόφημα γιαουρτιού CALCIPLUS εμφανίζεται στην αγορά.
    2008 - Η οικογένεια της βρεφικής διατροφής NOYNOY επαναλανσάρεται στα   πλαίσια του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διατροφής ΝΟΥΝΟΥ.

    80 χρόνια, το ΝΟΥΝΟΥ πρωτοπορεί σε δραστηριότητες όπως την προώθηση καταναλωτικών προϊόντων, την above the line διαφήμιση, τη φαρμακευτική ανάλυση και τις εμπορικές σχέσεις. Από τις πρώτες κιόλας μέρες το ΝΟΥΝΟΥ χάρη στην συνέπειά του, την ειλικρίνεια και το συναισθηματικό δέσιμο με τον καταναλωτή, κέρδισε την εμπιστοσύνη της ελληνικής οικογένειας και μέχρι σήμερα κατέχει αδιαμφισβήτητα ισχυρή ηγετική θέση σε μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων.

    * 1950-1980: Ο εμπορικός αντιπρόσωπος Καρακώστας/ΓΕΝΚΑ θέτει τις τάσεις και τα ορόσημα στην αγορά.
    • Η πρώτη ομάδα φαρμακευτικής ανάλυσης στην αγορά αναπτύσσεται, ενημερώνοντας από σπίτι σε σπίτι με δείγματα και ενημερωτικά φυλλάδια τους καταναλωτές, τους παιδίατρος καθώς επίσης και την αγορά.
    • Από νωρίς στην επικεντρωμένη στρατηγική όσο αφορά την παιδική διατροφή καθώς και την μητρότητα, καθιστώντας την μάρκα ΝΟΥΝΟΥ ως «παιδικό» σύμβολο.
    • Το 1960 εφοδιάζει τους νηπιακούς σταθμούς με προϊοντικά δείγματα πετυχαίνοντας έτσι γρήγορη διείσδυση και δοκιμή στα σπίτια.
    • Το 1953 με την δημιουργία εξωτερικής διαφήμισης (outdoor) σε αστικές περιοχές.
    • Το 1953 με την διανομή προωθητικού ημερολογίου, από τότε το ημερολόγιο ΝΟΥΝΟΥ καθιερώθηκε ως μια τακτική ετήσια δραστηριότητα.
    • Το 1967 η πρώτη διαφήμιση που προβλήθηκε στον κινηματογράφο ήταν της μάρκας ΝΟΥΝΟΥ.
                       
    • Επικεντρωμένη trade marketing προώθηση, στόχος της οποίας ήταν να κερδίσει έδαφος στη διανομή και να εξασφαλίσει τις εμπορικές σχέσεις.

    * 1980-2008: Η εταιρεια συνεχίζει να κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά χρησιμοποιώντας πρωτοποριακό marketing, καθώς και πωλήσεις και λειτουργικές δραστηριότητες:
    • Πετυχαίνοντας μέχρι τα τέλη του 2007 ανάπτυξη 14% και καινοτομία πάνω από 30% με συνεχή επέκταση και εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. 
    • Εισάγοντας στην αγορά πρωτοποριακή, above the line επικοινωνία που ενσωμάτωσε το συναίσθημα και το «παιδί» ως βασικά επικοινωνιακά στοιχεία.
    • Στις αρχές του ’80 το ΝΟΥΝΟΥ ήταν το πρώτο που χρησιμοποίησε τον «πατέρα στη κουζίνα» σε above the line επικοινωνία κάνοντας τη διαφορά στην αγορά
         και στην Ελληνική κουλτούρα.
    • Υιοθέτησε επικοινωνιακή στρατηγική η οποία άμεσα περιλάμβανε μητέρες μακριά από τα παιδιά τους, πετυχαίνοντας την κατοχή του συμβόλου της «μητέρας» για την μάρκα ΝΟΥΝΟΥ.

    • Πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης χρηματοδοτώντας την κοινωνία των πολυμελών οικογενειών, αντιπροσωπεύοντας περίπου 200.000 οικογένειες και ερίπου 1,4 εκατομμύρια ανθρώπους ή το 13% του ελληνικού πληθυσμού.

    Οι Αξίες ΝΟΥΝΟΥ
    «Το όραμα της Friesland είναι να μπορεί να καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες του σήμερα, αλλά και να διασφαλίζει την ποιότητα του μέλλοντος».

    Οι αξίες που εδώ και 80 χρόνια ενσαρκώνει με συνέπεια το ΝΟΥΝΟΥ- η αφοσίωση, η αξιοπιστία και η καινοτομία- ταυτίζονται με την οικογένεια, τη μητρότητα, την αξιοπιστία, τη φροντίδα, την ασφάλεια και την ποιότητα διατροφής. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη με την οποία οι έλληνες καταναλωτές αγκαλιάζουν τα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ, επιβεβαιώνουν τη συνέπεια με την οποία η μάρκα ανταποκρίνεται σταθερά στα ποιοτικά κριτήρια διατροφής ολόκληρης της οικογένειας.

    - AΦΟΣΙΩΣΗ…..Η διασφάλιση και προσφορά προϊόντων άριστης ποιότητας και υψηλής διατροφικής αξίας, τα οποία ικανοποιούν απόλυτα τις προβλεπόμενες προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας.

    - ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ…..Η ασφάλεια των τροφίμων είναι θέμα υπέρτατης σημασίας.  Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει θεσμοθετήσει προδιαγραφές ασφαλείας (Corporate Food Safety Standards) οι οποίες ενσωματώνουν πλήρως τις απαιτήσεις της διεθνούς και εθνικής νομοθεσίας και θέτουν ακόμη αυστηρότερα όρια. Εφαρμόζει αυστηρότατους ελέγχους και την πιο σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία για την αποτροπή κινδύνων μόλυνσης του περιβάλλοντος, ενώ η βέλτιστη χρήση πολύτιμων πόρων όπως το νερό και η ενέργεια, είναι μία συστηματική επιδίωξή της.

    • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ…Η δημιουργία των νέων προϊόντων «αντικατοπτρίζει» τη στρατηγική και τη φιλοσοφία της εταιρίας, κεντρικός άξονας της οποίας είναι η καινοτομία. Καινοτομία πρωταρχικά σημαίνει δημιουργία προστιθέμενης αξίας στα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ με τρόπο ο οποίος γίνεται αντιληπτός στον καταναλωτή. Αυτή η φιλοσοφία μεταφράζεται πρακτικά στη δημιουργία νέων τροφίμων, τα οποία, πέρα από ευρύτερες γευστικές επιλογές, καλύπτουν ουσιαστικές -λειτουργικές- ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού.

    Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη- Σεβασμός στον άνθρωπο. Πίστη στο Μέλλον.
     
    Η FrieslandCampina Hellas, κοινωνικά υπεύθυνη, ενισχύει ποικιλοτρόπως, με χορηγίες, δωρεές και διάθεση προϊόντων, πολυάριθμους κοινωνικούς φορείς, δίνοντας έμφαση στις ανάγκες της οικογένειας και του παιδιού. Σε αυτή τη λογική, υποστηρίζει συστηματικά-ως επίσημος χορηγός-το Ελληνικό Ίδρυμα Οστεοπόρωσης, τον Ελληνικό Σύλλογο Υποστήριξης Ασθενών με Οστεοπόρωση και από το 2007 την κοινότητα των Ελλήνων Πολυτέκνων.
    Η στήριξη της ελληνικής οικογένειας αποτελεί προτεραιότητα του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
    Ως Επίσημος Χορηγός της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας (ΑΣΠΕ) και της Ένωσης Πολυτέκνων Αθηνών (ΕΠΑ), η εταιρεία στηρίζει ηθικά, υλικά και επικοινωνιακά τους Έλληνες πολύτεκνους, ενισχύοντας ουσιαστικά την προσπάθεια προώθησης του θεσμού της οικογένειας στην ελληνική κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θέσπισε δύο βραβεία «ΝΟΥΝΟΥ», τα οποία απευθύνονται στους δυο πόλους της οικογενείας:
     
    -Στους γονείς που δεν αμελούν να επενδύουν στη συνεχή κατάκτηση της γνώσης, με βραβευμένο τον πατέρα ή τη μητέρα με τα περισσότερα παιδιά που αρίστευσαν στις μεταπτυχιακές τους  σπουδές.
     -Στα παιδιά που προσπαθούν να βάλουν τα πρώτα γερά θεμέλια στο κτίσμα της δικής τους σταδιοδρομίας με την είσοδο τους σε σχολές τις τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
     
    Συγχρόνως, η εταιρεία συμμετέχει σε επιστημονικά και ιατρικά συνέδρια, κλινικές μελέτες και έρευνες, σε συνεργασία με επιστημονικά ιδρύματα και φορείς.
     
    Το Πρότυπο Σύστημα Διατροφής ΝΟΥΝΟΥ που η FrieslandCampina Hellas έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τέσσερις ερευνητικές μονάδες πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επένδυσης στην επιστημονική γνώση, αφού μέσω αυτού κατεγράφησαν και μελετήθηκαν οι διατροφικές ανάγκες 2,796 παιδιών της χώρας μας σε διάρκεια δύο ετών. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας δημιουργήθηκε το Πρότυπο Σύστημα Παιδικής Διατροφής ΝΟΥΝΟΥ, το πρώτο σύστημα που προσεγγίζει ολιστικά τη διατροφή των παιδιών στην Ελλάδα. Με το Πρότυπο Σύστημα Παιδικής Διατροφής ΝΟΥΝΟΥ, τα ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ, συνδυάζονται ιδανικά με τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας (φρούτο, όσπρια, λαχανικά, δημητριακά, κ.ά.)  ώστε να εγγυώνται ένα πλήρες και ισορροπημένο διαιτολόγιο για τα παιδιά.
     
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ