Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 27-Νοε-2009 10:21

    "Έχασαν το πλοίο" οι εξαγωγές της Alsinco

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τους κόπους τριών σεζόν για την εδραίωση της εξαγωγικής δραστηριότητας της Alsinco στις γειτονικές αγορές της Ιταλίας και της Τουρκίας, εξανέμισαν οι πρόσφατες απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά. 

    Την περιπέτεια της εταιρείας που εμπορεύεται στην Ελλάδα φίρμες όπως η Geox και η Lumberjack και διατηρεί την αλυσίδα καταστημάτων Shooz!, περιγράφει στο Capital.gr ο διευθύνων σύμβουλος της, Γιώργος Αβραμίδης.

    Η καθυστέρηση των παραγγελιών προκάλεσε τη δυσαρέσκεια των συνεργατών της Alsinco στο εξωτερικό, που όχι μόνο ζήτησαν χαμηλότερες τιμές για να αποδεχτούν τα καθυστερημένα εμπορεύματα αλλά δεν θέλησαν ούτε να δειγματιστούν τα προιόντα της καλοκαιρινής σεζόν, θεωρώντας ότι η ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα ασυνεπής. 

    Ως αποτέλεσμα, η Alsinco στην προσπάθεια της να διατηρηθεί κερδοφόρα εν μέσω κρίσης, δίνει έμφαση στις συνεργασίες που σύναψε τον τελευταίο καιρό με την Masai Marketing and Trading AG για την διανομή των υποδημάτων ειδικού τεχνολογικού σχεδιασμού MBT και την Giochi Preziosi που έχει επεκταθεί στην παιδική υπόδηση. 

    Σήμερα η δραστηριότητα της χονδρικής αποτελεί το 55% του κύκλου εργασιών της, ωστόσο μακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι να μειωθεί στο 45%, αυξάνοντας τις εργασίες της στον τομέα της λιανικής.

    Κινούμενη προς αυτή την κατεύθυνση, εισήγαγε φέτος ένα νέο είδος καταστημάτων με την ονομασία Shooz! Boutique. Πρόκειται για μικρά καταστήματα με υποδήματα Shooz!, Geox και Picolino, τα οποία ωστόσο υπάρχει η πιθανότητα να εμπλουτιστούν και με παραπάνω μάρκες στο μέλλον. 

    Σήμερα, λειτουργούν μόνο δύο εταιρικά Shooz! Boutique σε Θεσσαλονίκη και Γιάννενα,ωστόσο, ενδιαφέρον έχουν εκφράσει πολλοί επιχειρηματίες για να λειτουργήσουν ως franchise καταστήματα Shooz! Boutique. Η Alsinco, λειτουργεί, επίσης, δύο Shooz! Outlet, οχτώ Shooz! Stores έκτασης έως και 500 τ.μ. και 6 καταστήματα Shooz! shop-in-shop.

    Για το 2009 η εταιρεία εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών της θα είναι αυξημένος, ενώ για το 2010 δε μπορούν να γίνουν εκτιμήσεις δεδομένης της οικονομικής αβεβαιότητας. Ωστόσο, ο κ. Αβραμίδης πιστεύει ότι “από το τέλος του 2010 θα βελτιωθεί η κατάσταση”. 

    Στο εξάμηνο, ο όμιλος εμφάνισε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας του (στα 58,6 χιλ. ευρώ από 21,4 χιλ. ευρώ που ήταν την ίδια περίοδο πέρυσι, με πωλήσεις που διαμορφώθηκαν στα 7,84 εκατ. ευρώ από 8,54 εκατ. ευρώ. Τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου, θα ανακοινωθούν την ερχόμενη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου.
     
    Μαριέτα Χριστοπούλου

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ