Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Μαϊ-2006 10:23

    Attica Group: Αύξηση 8,6% στα έσοδα και διεύρυνση ζημιών στο τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση των εσόδων και διεύρυνση των ζημιών ανακοίνωσε η Attica Group για το πρώτο τρίμηνο του 2006. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν στα 68,5 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 63,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2005, με τα EBITDA να διαμορφώνονται στα 1,8 εκατ. ευρώ συγκριτκά με 8,9 εκατ. ευρώ του περυσινού πρώτου τριμήνου.

    Στην ανακοίνωση επισημαίνεται πως τα καθαρά αποτελέσματα όπως εμφανίζονται στις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις παρουσιάζουν ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 5,5 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση της Attica Group αποδίδει τη μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας του ομίλου (EBITDA), κυρίως στη μεγάλη αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά περίπου 65% έναντι του περυσινού α΄ τριμήνου που επιβάρυνε τα αποτελέσματα κατά περίπου 11,0 εκατ. ευρώ. Επίσης, σημειώνεται πως στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2006 περιλαμβάνονται κέρδη ύψους 8,1 εκατ. ευρώ από την πώληση μετοχών της Hellenic Seaways και άλλων χρεογράφων καθώς και από την πώληση του πλοίου Seajet 2 τον Μάρτιο 2006. Σε επίπεδο αποτελεσμάτων ο όμιλος διεύρυνε τις ζημίες οι οποίες ανήλθαν στα 5,5 εκατ. ευρώ, έναντι 3,8 εκατ. ευρώ πέρυσι.

    Σημειώνεται πως τα οικονομικά στοιχεία του α΄ τριμήνου 2006 καθώς και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2005 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2006, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρείας 383,6 εκατ. ευρώ (από 389,1 εκατ. ευρώ), ταμειακά διαθέσιμα 100,1 εκατ. ευρώ (συγκριτικά με 107,4 εκατ. ευρώ πέρυσι) και πάγια στοιχεία αξίας 1.136,4 εκατ. ευρώ (από 1.146,9 εκατ. ευρώ).

    Στην ανακοίνωση επισημαίνεται πως στο πρώτο τρίμηνο του 2006 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βαλτική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με οκτώ πλοία Superfast, επτά πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).

    Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 71.311 επιβάτες (μείωση 15,4%), 22.724 φορτηγά οχήματα (μείωση 17,2%) και 12.553 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 20,0%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά οχήματα με μερίδιο αγοράς 27,7% στους επιβάτες, 20,7% στα φορτηγά οχήματα και 25,3% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ τρίμηνο του 2006.

    Σημειώνεται πως η μείωση του μεταφορικού έργου των πλοίων Superfast στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας, οφείλεται στη μείωση των ταξιδιών της Superfast Ferries κατά 15,5% στις γραμμές αυτές.

    Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με δύο πλοία κατά το μεγαλύτερο διάστημα του α΄ τριμήνου του 2006. Το μεταφορικό έργο των πλοίων Blue Star 1 και Blue Horizon το α΄ τρίμηνο ανήλθε σε 24.545 επιβάτες (αύξηση 43,4% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2005), 3.403 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 35,1%) και 8.149 φορτηγά οχήματα (αύξηση 123,1%).

    Στην σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας ο Όμιλος Attica δραστηριοποιήθηκε στο α΄ τρίμηνο 2006 με τρία πλοία Superfast (Superfast VII, Superfast VIII, Superfast IX)  και με δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo) έναντι δύο πλοίων (Superfast VII, Superfast VIII) και δύο RoRo το αντίστοιχο α΄ τρίμηνο του 2005. Κατά το α΄ τρίμηνο του 2006 τα δρομολόγια των πλοίων αυξήθηκαν κατά 44,0% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2005. Το μεταφορικό έργο των πλοίων ανήλθε σε 35.603 επιβάτες (αύξηση 23,5% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2005), 10.258 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 15,2%) και 24.589 φορτηγά οχήματα (αύξηση 40,43%). Τα πλοία Superfast VII, Superfast VIII και Superfast IX επωλήθησαν στην AS Tallink Grupp τον Απρίλιο του 2006.

    Στην σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X, έναντι δύο πλοίων (Superfast IX και Superfast X) το αντίστοιχο α΄ τρίμηνο του 2005. Κατά το α΄ τρίμηνο του 2006 τα δρομολόγια μειώθηκαν κατά 21,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2005. Το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 15.479 επιβάτες (μείωση 32,4% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2005), 4.938 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 12,0%) και 7.343 φορτηγά οχήματα (μείωση 10,1%).

    Υπενθυμίζεται πως τον Απρίλιο 2006, η Attica Group προέβη στην πώληση των πλοίων Superfast VII, Superfast VIII και Superfast IX τα οποία δραστηριοποιούντο στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας στη Βαλτική θάλασσα, έναντι Ευρώ 310 εκατ. Από την πώληση αυτή, προήλθαν Κέρδη Ευρώ 11 εκατ. περίπου ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά περίπου Ευρώ 102 εκατ. Οι μεταβολές αυτές θα παρουσιασθούν στα αποτελέσματα α΄ εξαμήνου της Attica Group.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ