13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Του Κώστα Νάνου
Σε μια περίοδο όπου επικρατούν συνθήκες οικονομικής ύφεσης, οι κινητοποιήσεις στον Πειραιά άρχισαν ήδη να δημιουργούν επιπλέον πιέσεις στην αγορά, αλλά και έντονο προβληματισμό για τις επιπτώσεις που θα προκαλέσει ο νέος αποκλεισμός του λιμένα.
Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών είπαν «ναι» στη συνέχιση των κινητοποιήσεων, δημιουργώντας αβεβαιότητα για το τι μέλλει γενέσθαι στο λιμάνι του Πειραιά. Οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ αποφάσισαν να προβούν σε νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση αύριο και μεθαύριο, ενώ θα συνεδριάσουν εκ νέου την ερχόμενη Πέμπτη για την συνέχιση η μη της απεργίας.
Στο χώρο αποθήκευσης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων ήδη στοιβάζονται πάνω από 5.000 κοντέινερ που προορίζονταν για εισαγωγή-εξαγωγή και μεταφόρτωση.
Η κατάσταση παραμένει ρευστή και αυτό είναι κάτι που προβληματίζει ιδιαίτερα τις ναυτιλιακές εταιρείες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Ο εργασιακός πόλεμος που ξέσπασε και πάλι στο λιμάνι αναγκάζει τις εταιρείες να σκεφτούν σε περίπτωση συνέχισης των κινητοποιήσεων να σταματήσουν να δέχονται φορτία για τον Πειραιά, βάζοντας στην μαύρη λίστα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Όπως συνέβη και στην απεργία διαρκείας τον περασμένο χρόνο.
Την ερχόμενη Παρασκευή πρόκειται να εξεταστεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή που κατέθεσαν οι εργαζόμενοι για να κηρυχθεί αντισυνταγματική η σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψαν ΟΛΠ-Cosco. Θα πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι η βασική εισήγηση που έχει ήδη συνταχθεί απορρίπτει την προσφυγή των συνδικαλιστικών φορέων των λιμενεργατών κατά της συμφωνίας που υποστηρίζουν ότι ήταν παράνομοι οι χειρισμοί της διοίκησης του Οργανισμού.