Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Μαϊ-2006 11:17

    Απώλειες σημάτων για Νοtos - Σαράντη

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ισχυρές αναταράξεις στον κλάδο των καλλυντικών έχει προκαλέσει η προσφάτως αποκαλυφθείσα κόντρα μεταξύ των εταιρειών εμπορίας καλλυντικών και αλυσίδων
    επιλεκτικής διανομής. Κόντρα που προκάλεσε ακόμη και την παρέμβαση του
    Υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο με επιστολή του ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει
    ελέγχους στις αλυσίδες καλλυντικών, προκειμένου να διαπιστώσει εάν οι
    πρακτικές που ακολουθούνται είναι θεμιτές.

    Εντωμεταξύ άσχημο είναι το κλίμα που επικρατεί και στις εταιρείες εμπορίας καλλυντικών, καθώς στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας ο διεθνής οίκος Procter & Gamble, που ελέγχει το 20% στην εγχώρια αγορά αρωμάτων, αφαίρεσε – με το το επιχείρημα της συγκέντρωσης των σημάτων του δύο brandes από το Νotos Com και άλλες δύο από τη Γρ. Σαράντης.
     
    Πρόκειται για τις Dolce & Gabbana και Lacoste από τη Νotos Com και Valentino και Βoss από το Σαράντη. Τη διανομή και των τέσσερων σημάτων όσον αφορά την ελληνική αγορά ανέλαβε η εταιρεία Γερολυμάτος, η οποία ελέγχει το 9% της αγοράς με βασικότερο σήμα της την κρέμα περιποίησης La Prairie. Σημειώνεται πως οι προαναφερθείσες πληροφορίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τις εταιρείες.

    Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ