Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 20-Ιουλ-2009 16:26

    Βράβευση του i-bank της Εθνικής Τράπεζας

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνολικά εννέα διακρίσεις απέσπασε η Εθνική Τράπεζα στο Συνέδριο Contact Center World ανάμεσα σε περίπου 1.200 συμμετέχουσες εταιρείες από ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς τομείς της αγοράς όπως Τραπεζικό, Τηλεπικοινωνιακό, Ενέργειας και Υπηρεσιών, πετυχαίνοντας τον μεγαλύτερο αριθμό διακρίσεων από κάθε άλλο συμμετέχοντα οργανισμό.

    Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι οι κατηγορίες στις οποίες η Εθνική διακρίθηκε, ήταν από όλο το φάσμα της διαδικασίας που συνθέτει την ποιοτική εξυπηρέτηση μέσα από τα τραπεζικά εναλλακτικά δίκτυα  (Best Sales Agent, Best Customer Service Agent, Best Customer Service Supervisor, Best Support Professional  IT, Best Innovative Technology Solution Internal, Best Support Professional Workforce Planning).

    Το Contact Center World είναι ένας διεθνής οργανισμός που παρακολουθεί την αγορά των Contact Centers  από το 1999 και εφεξής, προσφέροντας υπηρεσίες αποτίμησης της αγοράς (Benchmarking), ενημερωτικά συνέδρια και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Στον οργανισμό συμμετέχουν περισσότερα από 120.000 μέλη,  εκ των οποίων  40%  είναι στελέχη ανώτατου επιπέδου διοίκησης (senior executives). 

    Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος συμμετείχε και φέτος στο Συνέδριο Contact Center World, στην περιοχή της (ΕΜΕΑ) Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου διαγωνιζόμενη για βραβεία αριστείας (Top Performer Awards) και δικαιώνεται για τη στρατηγική απόφασή της να επιλέξει την ανάπτυξη των εναλλακτικών Δικτύων μέσα από το νέο εμπορικό σήμα i-bank ως μια πρωτοπόρο, δυναμική και  καινοτόμο  μορφή εξυπηρέτησης, καταλήγει η ανακοίνωση.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ