Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 01-Ιουλ-2009 09:53

    Sato: "Παγώνει" τις επενδύσεις, μετακομίζει στην Ελευσίνα

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Του Φώτη Φωτεινού 

    «Έτοιμη» να μετακομίσει στην Ελευσίνα είναι η Sato, η οποία «πάγωσε» τις όποιες εφετινές επεκτατικές και επενδυτικές κινήσεις, καθώς η αγορά γραφείου, αλλά και επίπλου έχει πληγεί ιδιαίτερα από τη κρίση.

    Ενδεικτικό είναι ότι, το πρώτο τρίμηνο του έτους, η Sato είδε τις πωλήσεις να μειώνονται από τα 26 εκατ. ευρώ στα 21 εκατ. ευρώ.  

    Μάλιστα, αρκετές τράπεζες – πελάτες της Sato ανέστειλαν τις όποιες αναβαθμίσεις στον εξοπλισμό τους, κάτι το οποίο επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις της εισηγμένης, καθώς ο τομέας Business to Business αντιπροσωπεύει το 45% του πελατολογίου.  

    «Τα έπιπλα γραφείου μπαίνουν πρώτα στην κρίση και βγαίνουν τελευταία», σχολίασαν στελέχη της εταιρείας, κατά τη διάρκεια της χθεσινής τακτικής συνέλευσης.

    «Ανάλογες καταστάσεις ζήσαμε και το 2002. Ασφαλή συμπεράσματα για το πώς θα κινηθεί το έτος δεν μπορούν να εξαχθούν, καθώς οι πλέον αντιπροσωπευτικοί μήνες βρίσκονται στο δεύτερο εξάμηνο», συμπλήρωσαν στελέχη της εταιρείας. 

    Μετακομίζει στην Ελευσίνα, μισθώνει τα γραφεία του Αμαρουσίου 

    Στο νέο logistics center της Ελευσίνας μετακομίζει η διοίκηση της εταιρείας, εγκαταλείποντας –ως τον Οκτώβρη- τα γραφεία του Αμαρουσίου, τα οποία πρόκειται να μισθωθούν. 

    Το logistics center κόστισε 22 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 5 εκατ. προέρχονται από κρατική επιδότηση. Πριν το νέο κέντρο, η εταιρεία λειτουργούσε 8 διαφορετικά κέντρα διαλογής, με σημαντικό πρόσθετο κόστος. 

    Αφού ολοκληρωθεί η μετάβαση και των διοικητικών υπηρεσιών, το κέντρο της Ελευσίνας θα αποδίδει ωφέλεια της τάξης των 2,6 εκατ. ευρώ, σε επίπεδο EBITDA, σε ετήσια βάση.

    Στη β’ φάση ανάπτυξης περνάνε τα καταστήματα «εντός»

    Στη β’ φάση ανάπτυξης έχουν περάσει τα καταστήματα «εντός», όπως ορίζει η στρατηγική ενίσχυσης του brand.
    Ο όμιλος του Sato εμπλούτισε τη γκάμα των προϊόντων των καταστημάτων «εντός», έχοντας προσθέσει όλα τα μικρά είδη για το σπίτι, αλλά και έπιπλα κήπου και βεράντας.

    Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση της αποδοτικότητας του δικτύου, μέσω αύξησης πωλήσεων και επισκεψιμότητας. Σημειώνεται ότι η Sato λειτουργεί 8 συνολικά ιδιόκτητα καταστήματα «εντός» στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Καταστήματα «εντός» λειτουργούν επίσης σε άλλες 12 πόλεις της Ελλάδας μέσω δικτύου διανομής, ενώ μέχρι τα τέλη του έτους θα έχει προστεθεί ακόμα ένας αντιπρόσωπος. 

    Καινούργια καταστήματα θα κατασκευαστούν το 2010, όπως θα «ξεμπλοκάρουν» και άλλες επενδύσεις σε συναφείς δραστηριότητες, καθώς το τρέχον έτος έχει επιβαρυνθεί, τόσο από τη κρίση της αγοράς, όσο και από το κόστος δημιουργίας του νέου logistics center.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ