Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 16-Ιουν-2009 18:00

    Κατσέλης: Πράσινο φως από Γ.Σ. για ΑΜΚ έως 35 εκατ. ευρώ

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, κατά ανώτατο ποσό 34.999.999,68 ευρώ και την αλλαγή του διακριτικού τίτλου της εταιρείας σε Νutriart αποφάσισε η α΄ επαναληπτική γενική συνέλευση των μετόχων της Υιοί Χ. Κατσέλη ΑΒΕΕ.

    Ειδικότερα, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Γενική Συνέλευση της εταιρείας έλαβε παμψηφεί τις ακόλουθες αποφάσεις:
    (α) Αποφάσισε την αλλαγή του διακριτικού τίτλου της Εταιρείας από ΥΙΟΙ Χ. ΚΑΤΣΕΛΗ Α.Β.Ε.Ε. σε NUTRIART Α.Β.Ε.Ε. και την τροποποίηση του άρθρου 1 του Καταστατικού της Εταιρείας προκειμένου να απεικονίζει την ανωτέρω αλλαγή.

    (β) Αποφάσισε την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας, κατά ανώτατο ποσό Ευρώ 34.999.999,68 και την έκδοση έως 36.458.333 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών ονομαστικής αξίας ευρώ 0,96 η κάθε μία υπέρ των παλαιών μετόχων με καταβολή μετρητών και τη συνακόλουθη τροποποίηση του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας προκειμένου να απεικονίζει την ανωτέρω αύξηση.

    Μετά από την παραπάνω αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με έκδοση νέων μετοχών με μετρητά και υπό την προϋπόθεση της πλήρους κάλυψης, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας ανέρχεται σε Ευρώ 58.506.703,68 και διαιρείται σε 60.944.483 κοινές άϋλες ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας ευρώ 0,96 η κάθε μία.

    Σε σχέση με την παραπάνω αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η Γενική Συνέλευση αποφάσισε επίσης να προβλεφθεί η δυνατότητα αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας μέχρι του ποσού της κάλυψης, σύμφωνα με το άρθρο 13α του κ.ν. 2190/1920 σε περίπτωση μερικής κάλυψης του μετοχικού κεφαλαίου κατά την προτεινόμενη αύξηση. Περαιτέρω, αποφασίστηκε η κάλυψη της αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας να πραγματοποιηθεί εντός τεσσάρων (4) μηνών από την ημερομηνία λήψης της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου με την οποία θα καθορίζεται η τελική τιμή διάθεσης των νέων μετοχών. Τέλος εγκρίθηκε η σχετική έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας σε σχέση με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου σε συμμόρφωση με το σχετικό άρθρο του Κανονισμού του Χ.Α.

    Εξάλλου, πραγματοποιήθηκε σήμερα η επίσημη παρουσίαση της ονομασίας και του πλάνου ανάπτυξης της νέας εταιρείας που προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών ΚΑΤΣΕΛΗΣ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ και ΕΛΒΙΠΕΤ.

    Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Nutriart, η εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών ΚΑΤΣΕΛΗΣ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ και ΕΛΒΙΠΕΤ και που για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά καλύπτει, μέσα στον ίδιο επιχειρηματικό οργανισμό, ολόκληρο τον χώρο των καταναλωτικών και κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής για καταναλωτές και επαγγελματίες, καθώς και των αλεύρων, φιλοδοξεί να φέρει στην αγορά σημαντικές εμπορικές καινοτομίες.

    Τα επίσημα «αποκαλυπτήρια» της νέας εταιρικής ταυτότητας και φιλοσοφίας πραγματοποιήθηκαν σήμερα και η διοίκηση της ενοποιημένης εταιρείας παρουσίασε το πλάνο της, που φιλοδοξεί να αλλάξει τον χάρτη του κλάδου της αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα.

    Η ονομασία “Nutriart” αποτελεί την εταιρική «ομπρέλα» που συμπεριλαμβάνει τα κορυφαία καταναλωτικά brand names ΚATΣΕΛΗΣ, ΑΛΛΑΤΙΝΗ και Plaza, τα οποία και διατηρούν την ονομασία τους, brand names που έχουν μία ισχυρή παρουσία στον ελληνικό προϊοντικό χώρο και χαίρουν της προτίμησης των καταναλωτών.

    O Διευθύνων Σύμβουλος της νέας εταιρείας κ. Μιχάλης Οικονομάκης ανέφερε, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των στόχων της Nutriart, στην ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση του καινούριου επιχειρηματικού οργανισμού: «Το αποτέλεσμα της πρόκλησης που αναλαμβάνουμε είναι μια νέα εταιρεία, που ξεκινάει από την επιτυχία, το κύρος, την παράδοση, τη δυναμική και την επιτυχημένη διαδρομή στην ελληνική αγορά των εταιρειών από τις οποίες προέρχεται και επιθυμεί να πάει ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας νέα δεδομένα για τον κλάδο της αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα. Με κινητήρια δύναμη τους ανθρώπους μας, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια νέα εποχή για τα ιστορικά brand names που “αγκαλιάζει” η Nutriart».

    Όπως ανέλυσε ο κ. Οικονομάκης, οι επιχειρηματικοί στόχοι που θέτει η Νutriart για το επόμενο διάστημα είναι η καθιέρωση του συνόλου των προϊόντων της ως πρώτη επιλογή των καταναλωτών, η κερδοφόρα ανάπτυξη και η δημιουργία προϋποθέσεων επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού με μοχλό την αξιοποίηση συνεργειών και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

    Η νέα εταιρεία βασίζεται στο ισχυρό δίκτυό της:
    - Διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις συνολικής έκτασης 85.000 τ.μ. με 4 εργοστάσια και 10 γραμμές παραγωγής στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, πλήρη γεωγραφική κάλυψη με κέντρα διανομής σε όλη τη χώρα, καθώς και σημαντική παρουσία στη Νιγηρία
    - Απασχολεί 850 εργαζόμενους
    - Χαρακτηρίζεται από την πλήρη καθετοποίηση της παραγωγής, γεγονός που εξασφαλίζει την κορυφαία ποιότητα στον ελάχιστο δυνατό χρόνο
    - Βασίζεται σε ένα λειτουργικό οργανωτικό σχήμα με τρία business units (Κλάδος αλεύρων, Κλάδος HORECA, Κλάδος Medium Life & Long Life), η οποία εξασφαλίζει την πλήρη κάλυψη των αναγκών σε όλα τα επίπεδα και την καλύτερη δυνατή λειτουργία της
    - Διαθέτει ευρεία προϊοντική γκάμα, με 725 κωδικούς προϊόντων.

    H ονομασία Nutriart προέρχεται από τη λατινική ρίζα “nutri” και την αγγλική λέξη “art” (τέχνη) και εκφράζει εύγλωττα τα στοιχεία που φιλοδοξεί να αναδείξει ο νέος οργανισμός: Θρεπτική Αξία, Διατροφή, Ψωμί, Τέχνη και Δημιουργικότητα. Στη νέα ονομασία αποτυπώνεται το όραμα της Διοίκησης, να βάλει δυναμικά τη δημιουργική αρτοποιία και ζαχαροπλαστική στη ζωή όλων: Αρτοποιών, Ζαχαροπλαστών & Food Retailers, Καταναλωτών και Εργαζόμενων, Επενδυτών και Κοινωνικών Εταίρων.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ