Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 08-Μαϊ-2009 10:09

    Μπουτάρης: Αναμένει βελτίωση μεγεθών το 2009

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Του Νίκου Β. Τσίτσα 
     
    Ένα νέο κεφάλαιο για τη γνωστή εταιρεία κρασιών «Ι. Μπουτάρης & Υιος Οινοποιητική» άνοιξε έπειτα από τη συμφωνία με τον όμιλο εμπορίας και διανομής κρασιών και οινοπνευματωδών «Β.Σ. Καρούλιας». Ο κ. Κωνσταντίνος Σ. Μπουτάρης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τονίζει στο Capital.gr πως η συμφωνία αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ισχυρού πανελλαδικά εμπορικού δικτύου αλλά και στην ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών, μετά από ένα «δύσκολο» 2008 όπου ο όμιλος κατέγραψε ζημιές 4,31 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 243 χιλ. ευρώ.

    Σχετικά με τη συνεργασία με την εταιρεία Β.Σ. Καρούλιας, ο Κ. Μπουτάρης αναφέρει ότι σηματοδοτείται μια καινούργια εποχή στη διακίνηση των κρασιών και αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. «Η πλήρης και πλούσια σε ποικιλία προϊοντική πρόταση, που πλέον θα παρέχεται από το καινούργιο σχήμα, δίνει σε όλους τη δυνατότητα οικονομιών κλίμακας, άριστης διαχείρισης αποθεμάτων, εφαρμογή νέων προωθητικών μεθόδων, καλύτερης εξυπηρέτησης και ταχύτερης επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Παράλληλα, εξασφαλίζουμε τη βέλτιστη διανομή των προϊόντων μας, προσφέροντας στον τελικό καταναλωτή τη δυνατότητα να βρει τα κρασιά μας και στο πλέον απομακρυσμένο σημείο της χώρας», υπογραμμίζει. 

    Η στρατηγική της εταιρείας είναι επικεντρωμένη στην αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στόχος που εξυπηρετείται από τη νέα συνεργασία σύμφωνα με τον κ. Κ. Μπουτάρη. «Με τη συγκεκριμένη συμφωνία ενώνουμε τις δυνάμεις μας με μια από τις καλύτερες εταιρείες εμπορίας και διανομής κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών στην Ελλάδα. Η εμπορική συνεργασία των δύο εταιρειών βασικό στόχο έχει τη διάθεση στην ελληνική αγορά μίας ολοκληρωμένης γκάμας οινικών προϊόντων για κάθε περίσταση και πάντα με άριστη σχέση ποιότητας-τιμής», τονίζει ο κ. Μπουτάρης. 

    Υπογραμμίζει επίσης πως μία τέτοια προσέγγιση δημιουργεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, δεδομένου ότι η σχέση ποιότητας-τιμής αναδεικνύεται σε σημαντικό καθοριστικό παράγοντα της συμπεριφοράς των καταναλωτών σήμερα και τονίζει ότι θα υπάρξει  από κοινού αξιοποίηση της εμπειρίας και τεχνογνωσίας των δύο εταιρειών  τόσο όσο αφορά το σχεδιασμό των προϊόντων, τη στρατηγική τοποθέτησής τους στην αγορά, το marketing και οι πωλήσεις. 

    «Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη ενός ισχυρού πανελλαδικά εμπορικού δικτύου καθώς και στην υποστήριξή του με καινοτόμα εργαλεία ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς: η καινοτομία αφορά, μεταξύ άλλων, την αξιοποίηση της τεχνολογίας αλλά και των πλέον σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων γνώσης και στοχευμένης προσέγγισης της αγοράς, την εφαρμογή σύγχρονων προωθητικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων για επαγγελματίες και καταναλωτές», επισημαίνει.  

    Τέλος, ο Κωνσταντίνος Μπουτάρης προβλέπει ανάκαμψη στον τομέα των πωλήσεων μετά το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους. «Ύστερα από ένα δύσκολο κλείσιμο του 2008 και ένα διστακτικό ξεκίνημα του 2009, πλέον η πορεία πωλήσεων φαίνεται πως έχει ομαλοποιηθεί.  Προβλέπουμε λοιπόν, σταθερότητα με ελαφρά πτωτικές τάσεις, λόγω πιθανών απωλειών στις τουριστικές περιοχές. Από το Σεπτέμβριο του 2009, θα επανέλθει σταθερότητα και ευελπιστούμε πως θα έχουμε ανοδικές τάσεις στο τέλος του έτους», ολοκληρώνει. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ