Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 30-Απρ-2009 10:48

    ΔΟΛ: Μειωμένη η διαφημιστική δαπάνη κατά 20% στο τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μπορεί η διαφημιστική δαπάνη για το 2009 να βρίσκεται σε «ελεύθερη πτώση» και οι κυκλοφορίες των εντύπων να βαίνουν μειούμενες αλλά τα στελέχη του ΔΟΛ στη χθεσινή συνάντηση με τους αναλυτές εξέφρασαν την πεποίθησή τους ότι στο τέλος της τρέχουσας χρήσης τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου δεν θα απέχουν πολύ από αυτά της χρήσης του 2008.

    Ειδικότερα, τα στελέχη του ΔΟΛ ανέφεραν πως το πρώτο τρίμηνο του έτους η διαφημιστική δαπάνη εμφανίζει μείωση 20% και τα συνολικά έσοδα του ομίλου περίπου 10%.

    Ο ΔΟΛ, όμως, εντός του 2009 θα εισπράξει μέρισμα περί τα 5,5 εκατ. ευρώ από τη συμμετοχή του στο Mega Channel (22,11%), ενώ το restructuring το 2008 (διακοπή ζημιογόνων δραστηριοτήτων, ενοποίηση εργοστασίων της εκτυπωτικής Ιρις σε Οινόφυτα και Κορωπί κ.α) θα περιορίσει ακόμη περισσότερο τα κόστη για αυτό και εκτιμάται ότι το 2009 θα υπάρξει μια ισορροπία σε ότι αφορά στις οικονομικές επιδόσεις σε σχέση με το 2008.

    Βεβαίως, τα στελέχη του ΔΟΛ δεν αποκλείουν κάποια έκπληξη από την πορεία των ιντερνετικών δραστηριοτήτων του ομίλου ο οποίες όπως είπαν χαρακτηρίζονται «από υψηλή επισκεψιμότητα».

    Ειδικότερα, το in.gr έχει 2.500.000 μοναδιαίους επισκέπτες το μήνα, το ηλεκτρονικό Βήμα (www.tovima.gr) 439.000 και τα Νέα on line περί τους 604.000 μοναδιαίους χρήστες.

    Οπως επισήμαναν τα στελέχη του ΔΟΛ, η διαφημιστική δαπάνη για το internet στην Ελλάδα είναι ακόμη δυσανάλογα μικρή σε σχέση με τη διείσδυση του διαδικτύου αλλά σταδιακά θα αυξηθεί αφού οι χρήστες πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο και ανέφεραν το παράδειγμα των ΗΠΑ, όπου η ιντερνετική διαφήμιση ξεπέρασε την παραδοσιακή.

    Χαρακτήρισαν υποσχόμενη τη συνεργασία του ΔΟΛ με τον ισπανικό όμιλο Prisa και υποστήριξαν πως η ανάπτυξη του εκδοτικού συγκροτήματος θα προέλθει από τη δημιουργία νέων προιόντων, την υλοποίηση των κοινών επιχειρηματικών δράσεων με τους Ισπανούς και κυρίως από την εδραίωση του Internet.

    Υπενθυμίζεται ότι το 2008 ο ενοποιημένος κύκλος του ΔΟΛ διαμορφώθηκε στα 285 εκατ. ευρώ (282 εκατ. ευρώ το 2007), τα ebitda στα 6,3 εκατ. ευρώ (8,6 εκατ. ευρώ) και το τελικό αποτέλεσμα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν ζημιογόνο κατά 8,6 εκατ. ευρώ (4,66 εκατ. ευρώ).

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ