Κατά 19,6% αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Κορρές Α.Ε. Φυσικά Προϊόντα το 2008 και διαμορφώθηκαν σε 3,9 εκατ. ευρώ, από 3,2 εκατ. ευρώ το 2007.
Αναλυτικά, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, το 2008, οι πωλήσεις του ομίλου Κορρές Φυσικά Προϊόντα, παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη της τάξεως του 49,4%, φθάνοντας τα €53,7εκ από €35,9εκ το 2007. Σημαντική αύξηση σημείωσαν όλες οι κατηγορίες προϊόντων του ομίλου. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου, τα οποία συμμετέχουν με το μεγαλύτερο ποσοστό (45%) στις πωλήσεις, ενισχύθηκαν κατά 68% λόγω της πολύ θετικής πορείας των προϊόντων μακιγιάζ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, της ανδρικής σειράς καθώς και των προϊόντων της υφιστάμενης κατηγορίας. Η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία με άνοδο +40% ήταν τα προϊόντα μαλλιών, με τις βαφές μαλλιών να αποτελούν τον βασικό παράγοντα ανάπτυξης. Στην άνοδο των πωλήσεων συνέβαλαν και τα προϊόντα σώματος (+23%) τόσο με την οργανική ανάπτυξη της κατηγορίας όσο και με την νέα μάρκα Kings&Queens, την οποία λάνσαρε ο Όμιλος το δεύτερο εξάμηνο του 2007 και τα νέα αρώματα Κορρές που άρχισαν να τοποθετούνται στην αγορά τον Δεκέμβριο του 2008.
Επισημαίνεται εξάλλου ότι οι διεθνείς αγορές συνέχισαν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης για τον Όμιλο, αυξάνοντας το ποσοστό συμμετοχής τους στις συνολικές πωλήσεις κατά 13 ποσοστιαίες μονάδες, φθάνοντας το 35% από 22% την αντίστοιχη περίοδο του 2007
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα €9,2εκ από €6,5εκ το 2007, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 40,9%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα €3,9εκ από €3,2εκ ενισχυμένα κατά 19,6%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,34 ευρώ από 0,30 ευρώ αυξημένα κατά 13,3%.
Το 2008 ο Όμιλος συνέχισε να αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας με το άνοιγμα 12 νέων καταστημάτων Κορρές, 1 στην Ελλάδα και 11 στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, ο Όμιλος άνοιξε κατάστημα Κορρές στο νέο εμπορικό κέντρο Golden Hall και στο εξωτερικό (μέσω των τοπικών του διανομέων) σε διάφορες πόλεις όπως στο Παρίσι στη Γαλλία, στο La Chaux de Fonds στο Νeuchatel , και στη Γενεύη στην Ελβετία, στη Βιέννη και στο Baden στην Αυστρία, στη Λευκωσία στην Κύπρο, στο Gijon στην Ισπανία, στο Εδιμβούργο στη Σκωτία, στο Ντουμπάι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης στην Αμερική. Έτσι το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 27 καταστήματα, 24 στο εξωτερικό και 3 Ελλάδα. Στις αρχές του 2009, άνοιξε νέο κατάστημα στην Πράγα της Τσεχίας.
Κατά την εξεταζόμενη περίοδο, ο Όμιλος προχώρησε σε μια σειρά από επιχειρηματικές κινήσεις. Αναλυτικότερα εξαγόρασε το 50% της District Two, του τοπικού του διανομέα στην Γερμανία, μια κίνηση που αποτελεί μέρος της στρατηγικής εστίασης που θα ακολουθήσει ο Όμιλος στο μέλλον και παράλληλα αποσκοπεί στην περαιτέρω ανάπτυξη των 2 μαρκών Κορρές Φυσικά Προϊόντα και Kings & Queen στην συγκεκριμένη αγορά όπου παρουσιάζει υψηλή κατανάλωση φυσικών καλλυντικών. Επιπλέον αύξησε τη συμμετοχή του στην Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης στο 45% από 15,6%, του αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα του κρόκου ή της ελληνικής ζαφοράς (saffron), Κοζάνης χύμα ή συσκευασμένου, με στόχο την αξιοποίηση των ιδιοτήτων του φυτού για τη δημιουργία νέων προϊόντων. Ενδεικτικά αναφέρουμε την νέα σειρά 5 οργανικών ροφημάτων με Κρόκο, η οποία λανσαρίστηκε μέσα στο 2008.
Τέλος ο Όμιλος προχώρησε στην εξαγορά του 70% της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.Β.Ε, του αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα των προϊόντων του στην Βόρεια Ελλάδα, αποκτώντας έτσι άμεση πρόσβαση σε ένα σημαντικό πελατολόγιο άνω των 1.700 φαρμακείων καθώς και ευκαιρίες περαιτέρω ενδυνάμωσης της παρουσίας της μάρκας Κορρές Φυσικά Προϊόντα στην συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
Για το 2009, η στρατηγική ανάπτυξη του Ομίλου στην Ελλάδα, θα επικεντρωθεί στην δημιουργία νέων προϊόντων στις υφιστάμενες κατηγορίες, νέων κατηγοριών προϊόντων, στην ανανέωση της εικόνας της μάρκας στο βασικό κανάλι διανομής - τα φαρμακεία - και τοποθέτησής του σε νέα σημεία πώλησης.
Στις ξένες αγορές ο Όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική Εστίασης. Έχοντας αποκτήσει παρουσία σε 30 χώρες, ο Όμιλος έχει επιλέξει τέσσερις χώρες στις οποίες θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα οι χώρες αυτές είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Αμερική οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, ‘καταναλώνουν’ φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα Κορρές χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας. Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων Κορρές, καταλήγει η ανακοίνωση.