Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 28-Ιαν-2009 09:56

    H Athens Airways "χτυπά" τις άγονες γραμμές των Ο.Α.

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Του Φώτη Φωτεινού 

    Τίμημα αρκετά υποδεέστερο των 100 εκατ. ευρώ είναι διατεθειμένη να προσφέρει η Athens Airways, η οποία συμμετέχει μαζί με την αμερικάνικη SkyOne, στο διαγωνισμό αποκρατικοποίησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών.

    «Δεν πρόκειται να προσφέρουμε 100 εκατ. ευρώ για την εξαγορά των Ο.Α.», δήλωσε ο ιδρυτής της εταιρείας, κ. Σάκης Ανδριανόπουλος, κατά τη διάρκεια της χθεσινής πρώτης παρουσίασης της εταιρείας στον εγχώριο Τύπο.

    Μάλιστα, η Athens Airways βρίσκεται σε συζητήσεις με funds και επενδυτικά σχήματα, προκειμένου να καταστήσει ανταγωνιστικότερη τη δεσμευτική προσφορά που θα καταθέσει, στις 30 Ιανουαρίου, για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών. 

    Παράλληλα, ο κ. Ανδριανόπουλος κατέστησε σαφές ότι η Athens Airways θα συμμετάσχει στους διαγωνισμούς για την κάλυψη των άγονων γραμμών, τις οποίες διεξάγουν σήμερα και στο σύνολό τους, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές.

    «Υπάρχει χώρος για τρίτη εταιρεία στην Ελλάδα» 

    O ιδρυτής της Athens Airways εκτίμησε ότι «υπάρχει χώρος για τρίτη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα», αναγνωρίζοντας συγχρόνως την πρωτοκαθεδρία της Aegean Airlines και ταυτοχρόνως, την συρρίκνωση του έργου των Ολυμπιακών Αερογραμμών.

    Η αρχική επένδυση της Athens Airways αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 - 12 εκατ. ευρώ, ενώ το συνολικό ύψος, μέσα στην επόμενη τριετία, εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 25 εκατ. ευρώ. 

    Στόχος της Athens Airways αποτελεί να καταστεί η κυριότερη περιφερειακή εταιρεία της Ελλάδας, καλύπτοντας ουσιαστικά τους κυριότερους νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς. Αυτό διότι διαβλέπει το αεροπορικό κοινό που αφήνει η συρρίκνωση της Ο.Α. στο εσωτερικό δίκτυο, αλλά και την στόχευση της Aegean Airlines να εμπλουτίσει το δίκτυό της με πανευρωπαϊκούς προορισμούς. 

    Η εταιρεία προσδοκά ότι τον πρώτο χρόνο εμπορικής λειτουργίας θα κερδίσει μερίδιο αγοράς από 5-12% στους εσωτερικούς προορισμούς. 

    Στις 31 Ιανουαρίου πρόκειται να πραγματοποιηθεί την πρώτη πτήση, με προορισμό την Αλεξανδρούπολη. Μετά την Αλεξανδρούπολη, ακολουθούν η Καβάλα, η Μυτιλήνη και η Θεσσαλονίκη. Επόμενοι προορισμοί είναι η Ρόδος, η Μύκονος, η Σαντορίνη, τα Χανιά, το Ηράκλειο, η Ζάκυνθος και η Κεφαλλονιά. 

    Παράλληλα, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται και η επέκταση σε γειτονικές πόλεις γειτονικών χώρων, όπως η Ιταλία. Η εταιρεία, μέχρι το Πάσχα, θα έχει στη διάθεσή της 4 αεροπλάνα 49 θέσεων, με στόχο να παραλαμβάνει 2-3 ετησίως.

    Το business plan προβλέπει ζημιογόνα χρήση το 2009 και λειτουργική κερδοφορία το 2010. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ