Στόχο στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων δίνει, σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο του 2009, η διοίκηση της Coca - Cola 3Ε, ενώ στόχος της εταιρείας και για το 2009 παραμένει η αύξηση των πωλήσεών της.
"Παρ΄ ό,τι το 2009 αναμένεται δύσκολη χρονιά, μπορούμε να βελτιώσουμε τις πωλήσεις μας, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων, και στις κατηγορίες που αυξάνουν τα μερίδιά τους στην αγορά", σημειώνει εκπρόσωπος της εταιρείας.
Το επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας για το 2009 στοχεύει στην εξασφάλιση ρευστότητας, αυξάνοντας τις ταμειακές ροές, περιορίζοντας τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και μειώνοντας τις ανάγκες της σε κεφάλαιο κίνησης.
Η εταιρεία, ενόψει της κρίσης και της μείωσης της καταναλωτικής δαπάνης

που αναμένεται από το 2009, σχεδιάζει παράλληλα στρατηγικές κινήσεις.
Σημειώνεται ότι, σε πρόσφατη ανάλυσή της, η UBS είχε αναφέρει πως θεωρεί ότι η επιδείνωση των οικονομικών θα αποτελέσει σημαντική τροχοπέδη το 2009 και μείωσε τις εκτιμήσεις της για την ανάπτυξη του όγκου των πωλήσεων της Coca - Cola 3E. Παράλληλα τονίζει πως θα πρέπει να υπάρξει περικοπή του κόστους, προκειμένου να προστατευτούν τα κέρδη σε οργανική βάση, ενώ ανέφερε αύξηση των EBIT κατά 5,7% σε ετήσια βάση.