Του Φώτη Φωτεινού
Ξεκίνησε η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της MIG της Marfin Popular Bank (MPB) και της Wind Ελλάς, με στόχο την παροχή ενιαίων τραπεζικών και τηλεπικοινωνιακών προϊόντων.
"Σε πρώτη φάση και ως τις αρχές της επόμενης χρονιάς, θα αναδείξουμε τις μεγάλες συνέργιες που υπάρχουν για τους τρεις ομίλους στα πεδία της τραπεζικής, της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών. Επίσης θα υλοποιήσουμε νέα προϊόντα τόσο για τις μικρομεσαίες όσο και για τις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες. Στην ανάπτυξη αυτών των προϊόντων για επιχειρήσεις θα πρωταγωνιστήσουν τόσο η SingularLogic όσο και η Wind, συνδυάζοντας υπάρχοντα προϊόντα και υπηρεσίες των δύο πλευρών ως ολοκληρωμένα πακέτα σύγκλισης. Σε δεύτερη φάση, η συνεργασία θα προχωρήσει με την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών σύγκλισης, όπως mobile εφαρμογές, hosted services, marketing services, υπηρεσίες σχεδιασμού λύσεων, outsourcing υπηρεσίες, κλπ", δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της MIG, κ. Γιάννης Καρακαδάς.
Εντός Δεκεμβρίου, θα λανσαριστούν στην αγορά κοινά προϊόντα τραπεζικών και τηλεπικοινωνιακών λύσεων από τους 2 ομίλους, τα οποία θα απευθύνονται σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τον κ. Ευθύμιο Μπουλούτα, διευθύνοντα σύμβουλο της Marfin Popular Bank: "η συνεργασία των δύο ομίλων όσον αφορά την Τράπεζα κινείται σε τρεις σημαντικούς άξονες: Την αναβάθμιση της υποδομής στις τηλεπικοινωνίες, επέκταση των δυνατοτήτων χρηματοδότησης συνεργατών της Wind (franchisees), καθώς και την εξυπηρέτηση πελατείας της Τράπεζας με νέες υπηρεσίες".
Μονάχα η έναρξη της συνεργασίας θα έχει οικονομικό όφελος, ύψους 10 εκατ. ευρώ, για τη Wind, η οποία θα παρέξει τηλεπικοινωνιακά προϊόντα στον όμιλο της Marfin.
"Τα χαρακτηριστικά των τριών ομίλων είναι τέτοια που μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που δεν υπάρχουν σήμερα στην ελληνική αγορά και που κανείς άλλος δεν μπορεί να προσφέρει. Προσφέρουμε στις επιχειρήσεις για πρώτη φορά το ICT – play. Ένα πακέτο υπηρεσιών σύγκλισης πληροφορικής και επικοινωνιών που υλοποιείται χάρη στην τεχνογνωσία, τις υποδομές και τις επενδύσεις που οι τρεις όμιλοι ξεχωριστά διαθέτουν και πλέον συνενώνουν προς όφελος των πελατών τους. Ο πρώτος μεγάλος πελάτης αυτής της συνεργασίας είναι ο ίδιος ο όμιλος της MIG, για τον οποίο χτίζουμε ένα "μικρό ιδιωτικό τηλεπικοινωνιακό δίκτυο", τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Wind, κ. Σ. Κομινάκης.
Αντίστοιχα, η SingularLogic θα παράσχει λύσεις λογισμικού στη Wind.
Σε ερώτηση σχετικά με το εάν η συνεργασία αυτή θα οδηγήσει σε ευρύτερη μετοχική συνεργασία, τόσο ο κ. Σ. Κομινάκης, όσο και ο κ. Γ. Καρακαδάς ανέφεραν ότι “αν και το εν λόγω ζήτημα δεν έχει περάσει καθόλου από την agenda, τίποτα δεν αποκλείεται.”
Και οι δύο όμιλοι ευελπιστούν ότι η στρατηγική αυτή συνεργασία θα αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς που διαθέτουν στους τομείς που δραστηριοποιούνται, καθώς, όπως ανέφεραν, η σύγκλιση τηλεπικοινωνιακών και πληροφορικών προϊόντων είναι εμφανής. Ακόμη άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο, αν το πείραμα κριθεί επιτυχές, η συνεργασία αυτή να επεκταθεί και σε χώρες του εξωτερικού που δραστηριοποιούνται οι δύο όμιλοι.
“Δε συντρέχει λόγος για μείωση προσωπικού”
Το ενδεχόμενο να προβεί σε απολύσεις η Wind απέκλεισε ο Σ. Κομινάκης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για τη συνεργασία Wind και MIG. “Δε συντρέχει λόγος για μείωση προσωπικού, η εταιρεία αύξησε στο εννεάμηνο του 2008 κατά 8% τα έσοδά της”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κομινάκης.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα νέα προϊόντα καλύπτουν όλες τις ανάγκες μίας επιχείρησης, ατομικής, μικρομεσαίας ή και μεγάλης τόσο σε τηλεπικοινωνίες όσο και σε πληροφορική, προσφέροντας στην ελληνική αγορά σημαντικά πλεονεκτήματα:
- απλοποίηση της διαχείρισης συστημάτων πληροφορικής και επικοινωνιών
- μείωση κόστους και εκπτώσεις στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες
- πρόσβαση σε καινοτόμες υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας
- ύπαρξη ενός μόνου σημείου επαφής και συνεργασίας για το σύνολο των αναγκών
Στον τραπεζικό τομέα, τα προϊόντα που άμεσα θα διατεθούν στους καταναλωτές ως αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής είναι:
- προσφορά προϊόντων της Wind (κινητή και σταθερή τηλεφωνία) μαζί με προϊόντα της MPB
- δυνατότητα πρόσβασης των συνδρομητών της Wind στο web banking της MPB, μέσω του
κινητού τηλεφώνου
- δυνατότητα χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους στις επιχειρήσεις που θα επιλέξουν το ολοκληρωμένο
πακέτο υπηρεσιών πληροφορικής και επικοινωνιών των ομίλων
Τέλος, οι συνέργιες των τριών ομίλων σε επίπεδο λιανικής διάθεσης των προϊόντων και υπηρεσιών τους είναι οι εξής:
- Αποκλειστική διάθεση των προϊόντων του ομίλου Wind μέσα από την αλυσίδα καταστημάτων Ράδιο
Κορασίδης. Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου θα υπάρχει και στα 53 σήμερα καταστήματα Ράδιο Κορασίδης όλη η
γκάμα υπηρεσιών της Wind στην κινητή τηλεφωνία, καθώς και τα προϊόντα της Tellas για σταθερή
τηλεφωνία και γρήγορο Internet.
- Αξιοποίηση του δικτύου συνεργατών της SingularLogic για την πώληση εταιρικών λύσεων σε περισσότερες
από 40.000 επιχειρήσεις
- Διάθεση των προϊόντων της Wind από το δίκτυο της MPB, σε συνδυασμό με τραπεζικά προϊόντα
-Τοποθέτηση ΑΤΜ της Marfin Popular Bank σε καταστήματα WIND ανά την Ελλάδα. Σχεδιάζεται η
τοποθέτηση 70 περίπου ΑΤΜ συνολικά.