Προς τις φιλικές στην επιχειρηματικότητα χώρες πρόκειται να κατευθυνθεί το επενδυτικό πρόγραμμα της Jumbo για τα επόμενα χρόνια, δηλώνει η διοίκηση της εταιρείας. Δηλαδη, πρόκειται να κατευθυνθεί σε χώρες, όπως η Βουλγαρία και λιγότερο, όπως η Ελλάδα, όπου γίνονται και πάλι κινητοποιήσεις στα λιμάνια, τώρα, μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για τον εφοδιασμό των επιχειρήσεων για τα Χριστούγεννα.
Τονίζεται ότι, την περίοδο αυτή, η εταιρεία καταρτίζει τον επενδυτικό σχεδιασμό για τα επόμενα χρόνια, ο οποίος αναπροσαρμόζεται με βάση τα νέα δεδομένα, τις διεθνείς εξελίξεις αλλά και με κριτήριο τη στάση των χωρών προς το επιχειρείν. Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι η υλοποίηση επενδύσεων 150 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών της για νέα καταστήματα, τα οποία θα γίνουν κυρίως στο εξωτερικό.
Υπενθυμίζεται ότι η πορεία των πωλήσεων του Δεκεμβρίου καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την πορεία των μεγεθών της εταιρείας για το σύνολο της χρήσης, αφού το Δεκέμβριο πραγματοποιείται το 30% του ετήσιου τζίρου της.

Τα Jumbo είχαν πολύ καλή πορεία το πρώτο τρίμηνο της εταιρικής χρήσης 2008 - 2009 και η αύξηση πωλήσεων υπολογίζεται κοντά στο 20% στο πρώτο τρίμηνο. Από την αύξηση αυτή, το 1/3 προέρχεται από τα νέα καταστήματα που προστέθηκαν αυτήν την περίοδο σε σχέση με πέρσι, ενώ τα 2/3 της αύξησης οφείλονται στην ωρίμανση των άλλων καταστημάτων και τη βελτίωση της μίξης των προϊόντων στα καταστήματα. Η ετήσια πρόβλεψη κάνει λόγο για αύξηση 15%, όμως το κρίσιμο τρίμηνο για την πορεία του χρόνου είναι το δεύτερο στο οποίο πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της χρονιάς. Η μειωμένη ζήτηση που παρατηρείται στην αγορά το τελευταίο διάστημα δημιουργεί ανησυχία για τη στάση των καταναλωτών και το Δεκέμβριο και η εταιρεία επιστρατεύει όλες τις δυνάμεις της, για να επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα.