Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 13-Νοε-2008 17:07

    Κορρές: Αύξηση 29,4% στα κέρδη, 52,7% στα έσοδα στο 9μηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση 29,4% κατέγραψε στα καθαρά κέρδη εννεαμήνου ο όμιλος Κορρές, με παράλληλη ενίσχυση 52,7% των εσόδων.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 3,1 εκατ. ευρώ, από 2,4 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2007, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας.

    Τα έσοδα ανήλθαν στα 37,8 εκατ. ευρώ από 24,8 εκατ. ευρώ πέρυσι. Η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα των υψηλών ρυθμών που παρουσίασαν όλες οι κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου, που συνέχισαν να συνεισφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό στις πωλήσεις (43,6%), ενισχύθηκαν κατά 65% κυρίως λόγω της πολύ θετικής πορείας τόσο των υφισταμένων προϊόντων της κατηγορίας όσο και των προϊόντων μακιγιάζ, ανδρικής σειράς και ακμής. Σημαντική άνοδο της τάξεως του 49,5% παρουσίασε και η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, τα προϊόντα σώματος οφειλόμενη κυρίως στα υφιστάμενα προϊόντα και το νέο σήμα Kings & Queens που λάνσαρε ο όμιλος στο δεύτερο εξάμηνο του 2007. 

    Παράλληλα, σημειώνεται πως ο όμιλος συνέχισε να ενισχύει τη θέση του στο εξωτερικό, με το ποσοστό των πωλήσεων επί του συνολικού κύκλου εργασιών στις συγκεκριμένες αγορές να αυξάνεται κατά 16,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 33,3% το εννεάμηνο του 2008 από 16,5% το αντίστοιχο του 2007.

    Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν άνοδο 39,5% στα 6,8 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2008, από 4,8% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

    Τέλος, τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,26 σεντς από 0,22 σεντς αυξημένα κατά 17,7%. 

    Σε επίπεδο δικτύου καταστημάτων Κορρές, τα οποία ενισχύουν σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στις διεθνείς αγορές, ο Όμιλος άνοιξε 7 νέα καταστήματα, μέσω των τοπικών της διανομέων από την αρχή του έτους. Συγκεκριμένα καταστήματα λειτούργησαν στο Παρίσι στη Γαλλία- στο Νεσατέλ, στο Λα Σον ντε Φον και στη Γενεύη στην Ελβετία-στη Βάρνα στη Βουλγαρία και στη Βιέννη στην Αυστρία. Επιπλέον την ίδια περίοδο προστέθηκε ένα ακόμα κατάστημα στην Αμερική στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης. Έτσι, το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 23 καταστήματα, 21 στο εξωτερικό και 2 στην Ελλάδα. 

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι σημαντικότερες επιχειρηματικές εξελίξεις του Ομίλου τη συγκεκριμένη περίοδο αποτελούν η εξαγορά του 50% του τοπικού της διανομέα στην Γερμανία και η αύξηση της συμμετοχής στα Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης στα 42,8% από 15,6%, του αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα του κρόκου ή της ελληνικής ζαφοράς (saffron), Κοζάνης χύμα ή συσκευασμένου παγκοσμίως με εξαίρεση την Ελλάδα. 

    Οι συγκεκριμένες κινήσεις ενσωματώνονται στους βασικούς άξονες ανάπτυξης του Ομίλου, την ενδυνάμωση της θέσης του σε συγκεκριμένες αναπτυγμένες αγορές του εξωτερικού και την ανάδειξη των ευεργετικών ιδιοτήτων των φυτών Ελληνικής Χλωρίδας μέσω συνεργασιών με τοπικούς καλλιεργητές. 

    Στόχοι του ομίλου παραμένουν να είναι η ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Βασικές πηγές ανάπτυξης θα αποτελέσουν οι υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων με τον εμπλουτισμό τους από νέους κωδικούς, η είσοδος σε νέες κατηγορίες και η επέκτασή σε νέα δίκτυα διανομής. Στις διεθνείς αγορές οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης του, ο Όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές, σημαντικούς καταναλωτές καλλυντικών προϊόντων όπως είναι η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία και η Αμερική, καταλήγει η ανακοίνωση.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ