14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Στην υπογραφή σύμβασης 3ετους διάρκειας προχώρησε η Spider με τον όμιλο DSG International (DIXONS).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος DSG International διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών και προϊόντων ηλεκτρονικής τεχνολογίας στην Ευρώπη.
Το συμβόλαιο αναφέρεται στον κλάδο εξοπλισμού καταστημάτων λιανικού εμπορίου και αποθηκών της μεταλλοβιομηχανίας και περιλαμβάνει την αποκλειστική προμήθεια του εξοπλισμού για την κατασκευή νέων καταστημάτων αλλά και ανακαίνιση των υπαρχόντων που διαχειρίζεται ο όμιλος DSG International (DIXONS) με τα brand name "Κωτσόβολος", "Electro World" και "UniEuro" στις χώρες Ελλάδα, Κύπρος, Τουρκία και Ιταλία. Η σύμβαση προβλέπει επίσης ότι η Spider είναι ο προτιμητέος προμηθευτής για τις χώρες των Βαλκανίων που προτίθεται μελλοντικά να ανοίξει καταστήματα η DSGi.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός του ομίλου DSG International (DIXONS), τονίζεται στην ανακοίνωση, περιλαμβάνει τη συνεχή αναβάθμιση των καταστημάτων προσφέροντας στους καταναλωτές άνετους και ευχάριστους χώρους για να κάνουν τις αγορές τους. Ο ρυθμός επέκτασης αλλά και ανακαινίσεων των καταστημάτων του ομίλου θα καθορίσει το ύψος της 3ετούς σύμβασης.
Σημειώνεται ότι η Spider ήδη έχει σταθερή και μακροχρόνια συνεργασία με την θυγατρική του ομίλου DSG International (DIXONS) εταιρεία "Κωτσόβολος" και έχει εξοπλίσει άνω των 90 καταστημάτων της δεύτερης με ειδικά προϊόντα προβολής εμπορευμάτων και συστήματα μεταλλικών ραφιών. Την τελευταία διετία έχει εντάξει στο πελατολόγιο της τις αλυσίδες "UniEuro" και "Electro World" για τις οποίες έχει αναλάβει και εξοπλίσει μέχρι σήμερα 13 καταστήματα συνολικά σε Ελλάδα και Ιταλία.
Τα νέα προϊόντα του συγκεκριμένου κλάδου δραστηριοποίησης, καταλήγει η ανακοίνωση, συμβαδίζουν με τις τάσεις της αγοράς και ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των εκτός συνόρων πελατών της εταιρείας. Η Spider στοχεύει στην αύξηση των εξαγωγών και στη διεύρυνση του μεριδίου αγοράς των συστημάτων μεταλλικών ραφιών, στις αγορές του εξωτερικού. Η ζήτηση προσδιορίζεται από την προσπάθεια αλυσίδων λιανεμπορίου να αυξήσουν τα καταστήματα τους με σκοπό την γρήγορη επέκταση τους, σε συνδυασμό με την τάση συγχώνευσης μικρών αλυσίδων με μεγαλύτερες, αλλά και από τις σημαντικές επενδύσεις που υλοποιούνται στην οργάνωση αλλά και δημιουργία νέων μορφών καταστημάτων όπως discount shops, shop in a shop, cash & carry.