13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Συνεργασία με τη βουλγαρική εταιρεία Alma Libre ξεκίνησε η εταιρεία Στέλιος Κανάκης, υλοποιώντας την στρατηγική απόφασή της διοίκησής της για επέκταση στις όμορες γεωγραφικά αγορές.
Σε σχετική ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι η εισηγμένη έχει υπογράψει συμφωνία αποκλειστικής διανομής των προϊόντων της στην αγορά της Βουλγαρίας με την Alma Libre.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο αυτής της ουσιαστικής έναρξης της συνεργασίας οργανώθηκε από τις δύο εταιρείες εκπαιδευτικό σεμινάριο ζαχαροπλαστικής την προηγούμενη εβδομάδα στο "Thessaloniki Center of Gastronomy" στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Κανάκης στη Βιομηχανική περιοχή της Σίνδου.
Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και το σεμινάριο παρακολούθησαν για πρώτη φορά 65 Βούλγαροι ζαχαροπλάστες . Το ενδιαφέρον που επέδειξαν για να ενημερωθούν σε καινούργιους τρόπους και μεθόδους παρασκευής ειδών ζαχαροπλαστικής ήταν ιδιαίτερα έντονο.
Η εταιρεία για πρώτη φορά δημιούργησε, με την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που διαθέτει, νέες κατηγορίες γλυκισμάτων προσαρμοσμένων στις γεύσεις και ανάγκες των Βούλγαρων καταναλωτών , τις οποίες και θα προωθήσει στη γειτονική αγορά , μέσω του παραπάνω διανομέα της.
Όπως αναφέρεται, η εταιρεία Κανάκης παρά την εμφάνιση παραγόντων που επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα , παραμένει σε τροχιά αύξησης των πωλήσεων της και βελτίωσης της κερδοφορίας της. Τα δημοσιευθέντα αποτελέσματα του τριμήνου και του εξαμήνου του 2008 επιβεβαιώνουν αυτήν την πορεία.
Η καλή χρηματοοικονομική διάρθρωση της εταιρείας, που επιβεβαιώνεται και από την ύπαρξη ελάχιστου τραπεζικού δανεισμού δημιουργεί τις καλύτερες συνθήκες για συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των μεγεθών της, καταλήγει η ανακοίνωση.