Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 08-Σεπ-2008 09:47

    Τα επόμενα σχέδια της Attica Group

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Νάνου

    Αντεπίθεση σε Αιγαίο και Αδριατική σχεδιάζει ο όμιλος Attica της MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου. Συγκεκριμένα, το νέο επιχειρησιακό σχέδιο της Attica Group περιλαμβάνει κινήσεις που αποβλέπουν στην ενίσχυση του στις γραμμές της Δωδεκανήσου και της Ιταλίας, χωρίς να αποκλείεται το σενάριο από τη νέα χρόνια να πλέει στο Αιγαίο, κάποιο από τα πλοία του στόλου των “Superfast”.

    Το ερχόμενο Σάββατο το Blue Star 1 θα εκτελέσει για τελευταία φορά το δρομολόγιο στη γραμμή Σκωτίας– Βελγίου, ξεκινώντας από το Rosyth με άφιξη το Zeebrugge, προτού βάλει πλώρη για το λιμάνι του Πειραιά.

    Εκεί θα παραμείνει για την ετήσια επιθεώρηση και περί τα τέλη του χρόνου θα δρομολογηθεί στη γραμμή Κώ- Ρόδο (ίσως συμπεριληφθεί η Πάτμος και η Λέρος) στο πλαίσιο των στρατηγικών κινήσεων που έχει σχεδιάσει ο όμιλος Attica Group για την ενίσχυση των γραμμών άμυνας στα πεδία που δραστηριοποιείται.

    Παράλληλα, όμως, η «οικογένεια» των Superfast ενισχύεται και πάλι μετά από πολύ καιρό με την έλευση ενός νέου πλοίου. Σε τρεις εβδομάδες, ο όμιλος πρόκειται να παραλάβει το πρώτο από τα δύο πλοία που ναυπηγούνται στην Ιταλία για λογαριασμό του, το οποίο μάλιστα θα φέρει την ονομασία “Superfast 1”.

    Το νέο απόκτημα με μεταφορική ικανότητα 170 φορτηγών ή 1.200 ΙΧ και 900 επιβατών, θα δρομολογηθεί απευθείας στη γραμμή Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Μπάρι, όπου σήμερα εκτελούν δρομολόγια το "Blue Orizon" και ένα “SuperFast”.

    Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας, στην γραμμή της Ιταλίας παράλληλα με το νέο "Superfast 1", θα συνεχίσει να εκτελεί δρομολόγια και το "Blue Orizon", ενώ παραμένει υπό εξέταση, ποια γραμμή θα ενισχυθεί με τα Superfast που μέχρι σήμερα εκτελούσαν δρομολόγια στο Μπάρι.

    Πάντως, όσο πιθανό είναι να μπει και τέταρτο πλοίο στη γραμμή της Ανκόνα, άλλο τόσο πιθανό είναι από τη νέα χρονιά να αρχίσει να πλέει στα νερά του Αιγαίου, κάποιο από τα πλοία της Superfast Ferries.

    Αυτό προφανώς θα εξαρτηθεί και από τις κινήσεις των βασικών ανταγωνιστών, τόσο στις γραμμές του εσωτερικού, όσο και στην Αδριατική στην οποία εξάλλου αναμένονται κινήσεις του Ιταλού εφοπλιστή Εμμ. Γκριμάλντι, για λογαριασμό των Μινωικών Γραμμών

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ