14:13 08/09
Mega deal 17 δισ. δολ. μεταξύ SpaceX και EchoStar
Το deal αφορά στην αγορά φάσματος και είναι μεταξύ μεγαλύτερων συμφωνιών φέτος.
Βελτίωση στα μεγέθη εξαμήνου παρουσίασε ο όμιλος Sato για την περίοδου εξαμήνου. Όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας (EATΑΜ) ανήλθαν σε 601 χιλ. ευρώ από 555 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,3%.
Ο κύκλος εργασιών στην Ελλάδα το Α εξάμηνο 2008 ενισχύθηκε κατά 23% στα 38,1 εκατ. ευρώ από 31 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ ο κύκλος εργασιών των θυγατρικών εξωτερικού αυξήθηκε κατά 7,3% στα 11,4 εκατ. ευρώ από 10,6 εκατ. ευρώ.
Το Μικτό Κέρδος κατά το Α εξάμηνο 2008 παρουσίασε αύξηση 18,6% και ανήλθε σε 23,5 εκατ. ευρώ από 19,8 εκατ. ευρώ το Α εξάμηνο 2007. Το Μικτό Περιθώριο Κέρδους βρίσκεται στο 47,4% των πωλήσεων έναντι 47,6% το αντίστοιχο διάστημα του 2007 παρά το ότι κατά τη διάρκεια του Α εξαμήνου 2008 σημειώθηκαν αυξήσεις πρώτων υλών και κόστους μεταφορών.
Τα EBITDA για το εξάμηνο 2008 ανήλθαν σε 4,8 εκατ. ευρώ έναντι 3,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2007, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 22,7%. Τα Κέρδη Προ Φόρων (EBT) ανήλθαν σε 1,04 εκατ. ευρώ έναντι 1,02 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 1,8%.
Ο δανεισμός στον Όμιλο μειώθηκε κατά 8,2 εκατ. ευρώ και στην εταιρεία κατά 9,4 εκατ. ευρώ.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως η εταιρεία ακολουθεί συγκεκριμένα προγράμματα βελτίωσης του κεφαλαίου κίνησης και παρά -τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 23%- πέτυχε:
- Μείωση των εισπρακτέων κατά ευρώ 11,2 εκ.
- Mείωση των αποθεμάτων κατά ευρώ 2,6 εκ.
- Συνεχίζεται η ανάπτυξη του νέου brand ENTOS και του brand SATO
- Θετικό ξεκίνημα του νέου brand επίπλων γραφείου HAWORTH
- Συνεχιζόμενη κερδοφόρα ανάπτυξη των θυγατρικών εξωτερικού
- Σε εξέλιξη η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του Ομίλου
- Περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων ENTOS με ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ενώ στα τέλη Σεπτεμβρίου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα της Πάτρας
- Εξελίσσεται ομαλά η κατασκευή του κέντρου Logistics 34.000 τ.μ. στην Ελευσίνα
- Βελτιστοποιείται και επεκτείνεται η λειτουργία του μηχανογραφικού συστήματος ERP (SAP)
Αύξηση 19% σημείωσαν οι Πωλήσεις του Ομίλου στα ευρώ 49,5 εκ. έναντι ευρώ 41,6 εκ. το Α εξάμηνο του 2007 με βασικό άξονα την ανάπτυξη του brand Entos, του brand SATO και των θυγατρικών εξωτερικού.
- Ο κλάδος επίπλων σπιτιού ενισχύθηκε κατά 40,8% σε ευρώ 21,4 εκ. από ευρώ 15,2 εκ. και οφείλεται κυρίως στο brand ENTOS.
- Ο κλάδος επίπλων γραφείου σημείωσε αύξηση της τάξης του 6,5% σε ευρώ 28,1 εκ. με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να παρουσιάζουν αύξηση 5,6%. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη συνεχιζόμενη ανοδική πορεία του brand SATO. Το νέο brand επίπλων γραφείου HAWORTH ξεκίνησε θετικά την παρουσία του στην ελληνική αγορά με συμμετοχές σε σημαντικά projects του ιδιωτικού τομέα.