Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Αυγ-2008 17:14

    Κορρές: Αύξηση 25,7% στα καθαρά κέρδη 6μήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση εμφάνισαν τα μεγέθη της Κορρές στο εξάμηνο. Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη μετά από φόρους  ενισχύθηκαν 25,7% και ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ από 2,1 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2007, ως αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας και του μειωμένου αποτελεσματικού φορολογικού συντελεστή κατά 1,9 ποσοστιαίες μονάδες. 

    Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 5,1 εκατ. ευρώ από 4,0 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2008, αυξημένα κατά 29,8%. 

    Παράλληλα, στο πρώτο εξάμηνο του 2008, οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 49,4%, στα 25,6 εκατ. ευρώ από 17,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2007. Η αύξηση αυτή οφείλεται στους διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης που παρουσίασαν όλες οι κατηγορίες προϊόντων του Ομίλου.  

    Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται πως τη μεγαλύτερη συμβολή στην άνοδο είχαν τα προϊόντα προσώπου και σώματος με αυξήσεις της τάξεως του 79% και 38% αντιστοίχως. Η αύξηση των προϊόντων προσώπου προήλθε από την σημαντική άνοδο της συμμετοχής των προϊόντων μακιγιάζ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, από την αυξημένη συμμετοχή της ανδρικής σειράς καθώς και την οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων προϊόντων της κατηγορίας. Στα προϊόντα σώματος, η άνοδος των πωλήσεων είναι αποτέλεσμα της ενίσχυσης των υφιστάμενων προϊόντων καθώς και του νέου σήματος Kings & Queens που λάνσαρε ο Όμιλος στο δεύτερο εξάμηνο του 2007. 

    Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής των πωλήσεων, τα έσοδα από την παρουσία του προϊόντων του Ομίλου στις αγορές του εξωτερικού αύξησαν σημαντικά το ποσοστό συμμετοχής τους στο συνολικό κύκλο εργασιών σε 28,8% από 13,8% το αντίστοιχο εξάμηνο του 2007. 

    Η ισχυροποίηση της παρουσίας του στις αγορές του εξωτερικού συνέχισε και το πρώτο εξάμηνο του 2008 να αποτελεί σημαντικό στόχο για τον Όμιλο. Έτσι λοιπόν ο Όμιλος, έχοντας θέσει ως ένα από τα βασικά μέσα ανάπτυξής του τα καταστήματα Κορρές, προχώρησε στο άνοιγμα 7 νέων καταστημάτων μέσω των τοπικών διανομέων του σε μεγάλες πόλεις του εξωτερικού, το συγκεκριμένο διάστημα. Συγκεκριμένα καταστήματα λειτούργησαν στο Παρίσι στη Γαλλία- στο Νεσατέλ, στο Λα Σον ντε Φον και στη Γενεύη στην Ελβετία-στη Βάρνα στη Βουλγαρία και στη Βιέννη στην Αυστρία. Επιπλέον την ίδια περίοδο προστέθηκε ένα ακόμα κατάστημα στην Αμερική στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης. Έτσι το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 23 καταστήματα, 21 στο εξωτερικό και 2 στην Ελλάδα. 

    Επιπλέον ο Όμιλος, ενισχύει την παρουσία του στο εξωτερικό εστιάζοντας σε σημαντικές αγορές μέσω στρατηγικών συνεργασιών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, αποφάσισε να εδραιώσει περαιτέρω τη θέση των προϊόντων του στην Γερμανία, με την εξαγορά του 50% της DISTRICT TWO, του τοπικού διανομέα του στην συγκεκριμένη αγορά. 

    Παράλληλα, ο Όμιλος σταθερά προσανατολισμένος προς την ανάδειξη των βοτάνων της ελληνικής χλωρίδας για τη δημιουργία νέων προϊόντων, προχώρησε στην αύξηση της συμμετοχής του στην εταιρεία Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης ΑΕΒΕ στα 42,8% από 15,6%, του αποκλειστικού αντιπρόσωπου και διανομέα της ελληνικής ζαφοράς (saffron) παγκοσμίως με εξαίρεση την Ελλάδα, αποκτώντας έτσι σημαντικές δυνατότητες εκμετάλλευσης των μοναδικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων του φυτού. 

    Τέλος, στόχοι του Ομίλου για το 2008 -σύμφωνα με την ανακοίνωση της εισηγμένης- παραμένουν να είναι η ανάπτυξη και προώθηση της υφιστάμενης μάρκας "Κορρές Φυσικά Προϊόντα" καθώς και της νέας μάρκας "Kings & Queens" στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του κυρίως στις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ισπανίας και Αμερικής. Παράλληλα μεγάλη έμφαση θα συνεχίσει να δίνεται στην ανάπτυξη νέων προιοντικών κατηγοριών.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ