Βελτίωση των μεγεθών της κατέγραψε στο πρώτο εξάμηνο του έτους η Entersoft. Ειδικότερα, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν μεγάλη άνοδο και ανήλθαν σε 605.628 ευρώ έναντι 69.544 ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, γεγονός που αποδεικνύει τις σημαντικές οικονομίες κλίμακας που αρχίζει να επιτυγχάνει η εταιρεία.
Παράλληλα, ο συνολικός κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 46% και ανήλθε σε 3,182 εκ ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2008, έναντι 2,186 εκ ευρώ του αντίστοιχου περυσινού εξαμήνου.
Τέλος επισημαίνεται ότι η ρευστότητα είναι ιδιαίτερα ενισχυμένη και δίνει τη δυνατότητα να δρομολογηθούν περαιτέρω κινήσεις ανάπτυξης και ενίσχυσης της κερδοφορίας της, όπως έχουν προβλεφθεί στο πληροφοριακό σημείωμα για την εισαγωγή στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α.
Σημειώνεται παράλληλα ότι η εταιρεία κάθε χρόνο πραγματοποιεί το μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεών της στο 2ο εξάμηνο και πιο συγκεκριμένα στο τελευταίο τρίμηνο, λόγω εποχικότητας της ζήτησης στο λογισμικό για επιχειρήσεις.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, κατά το πρώτο εξάμηνο 2008, τα ενοποιημένα ERP-CRM-Ecommerce προϊόντα της Entersoft επέλεξαν 200 νέοι πελάτες έναντι 141 το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ανεβάζοντας την πελατειακή βάση της εταιρείας σε 1.450 επιχειρήσεις επιβραβεύοντας έτσι τη σταθερά ανοδική της πορεία. Ενδεικτικά αναφέρονται οι Dixons Κωτσόβολος, ΙΑΝΟΣ ΑΕ, Express Publishing, Domino’s Pizza, Autogrill Hellas, ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ Εκδοτική, ΚΑΤΣΙΑΜΑΚΑΣ ΑΒΕΕ, Intertranslations, Glorybook, Teleimpex, ΑΕΙΜΑ ΑΕΒΕ, Simply Burgers, ΑΦΟΙ ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗ ΑΒΕΕ, Δημουλάς Καλώδια ΑΕ, ΜΠΟΥΣΣΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ORAMA NEWAGE, ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΑΕΒΕ, ΠΑΤΕΝΤΑ ΑΕ, ΠΑΤΣΕΑΣ ΑΕ, ΠΕΡΓΑΜΟΣ ΑΒΕΕ, ΠΡΟΒΥΛ ΑΕ κα.
Η Entersoft εισήχθη στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών στις 3/6/2008 και υλοποιεί επενδυτικό πλάνο ύψους 3,5 εκατ ευρώ στη διετία 2008-2009, με στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά, την ανάπτυξη νέων προϊόντων και την επέκτασή της σε αγορές του εξωτερικού, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.