18:51 10/09
Τουρκία και Ιταλία ενώνουν δυνάμεις: Η Saipem ξεκινά την γ' φάση του πρότζεκτ φυσικού αερίου στον Εύξεινο Πόντο
Η Τουρκία επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στο υπεράκτιο κοίτασμα φυσικού αερίου Sakarya.
Στην πώληση των πρώτων 100 στρεμμάτων του βιομηχανικού πάρκου Θεσσαλονίκης προχώρησε ο όμιλος της ΓΕΚ. Το Capital.gr σε σχετικό του δημοσίευμα με τίτλο "ΓΕΚ: Προς πώληση η μισή επιφάνεια του βιομηχανικού πάρκου Θεσσαλονίκης" ανέφερε πως ο όμιλος θα προχωρούσε στος προσεχές διάστημα στην πώληση των πρώτων οικοπέδων του βιομηχανικού πάρκου που αναπτύσσει στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου Θεσσαλονίκης, εξασφαλίζοντας περαιτέρω έκτακτα έσοδα.
Ειδικότερα, η θυγατρική του ομίλου ΓΕΚ, ΒΙ.ΠΑ.ΘΕ. Α.Ε., υπέγραψε συμφωνία με τη Χαΐτογλου - Χαρτέλ ΑΒΕΕ για την πώληση οικοπεδικής έκτασης 100 στρεμμάτων στο θεσμοθετημένο Βιομηχανικό Πάρκο Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στο Δήμο Αγ. Αθανασίου, στο 23ο χλμ της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας.
Η σχετική συμφωνία υπεγράφη στις 30.06.2008 μεταξύ του κ. Κωνσταντίνου Χαϊτογλου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Χαΐτογλου - Χαρτέλ ΑΒΕΕ και του κ. Άγγελου Μπενόπουλου, Αντιπροέδρου της ΒΙ.ΠΑ.Θεσσαλονίκης.
Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας Χαΐτογλου αναφέρεται ότι το ΒΙΠΑΘΕ, ένα από τα πρώτα Ιδιωτικά Βιομηχανικά Πάρκα της Ελλάδος, ιδρύθηκε βάσει του Ν. 2545/97 και θεωρείται ένα από τα πλέον σύγχρονα της Ευρώπης. Αποτελεί ιδανικό χώρο για την άμεση εγκατάσταση σύγχρονων επιχειρήσεων, με θεσμοθετημένους όρους δόμησης και χρήσεις γης και με άρτιες υποδομές οδοποιίας, ύδρευσης, αποχέτευσης, πυρασφάλειας, ηλεκτροδότησης, επικοινωνιών, ευρυζωνικών δικτύων, με Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων και με υποστηρικτικές υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την λειτουργία κάθε επιχείρησης.
Επίσης, τονίζεται ότι το ΒΙΠΑΘΕ βρίσκεται σε στρατηγική θέση στην καρδιά της Δυτικής Θεσσαλονίκης, 20 χλμ από το Σιδηροδρομικό Σταθμό και τον Λιμένα Θεσσαλονίκης και 30 χλμ από το Αεροδρόμιο “Μακεδονία”. Πέραν της σιδηροδρομικής διασύνδεσης, η θέση του είναι εξαιρετικά προνομιακή λόγω της γειτνίασης με τον κόμβο των αξόνων της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και του Αυτοκινητόδρομου Μαλγάρων – Ευζώνων (ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ – FYROM).
Τέλος, σημειώνεται ότι η Χαΐτογλου - Χαρτέλ, προχώρησε στην μεγάλη αυτή επένδυση, με σκοπό να δημιουργήσει μία υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και μεταποίησης χάρτου (χαρτοκιβώτια, χαρτοτέλαρα, παρελκόμενα χαρτοκιβωτίων κλπ από κυματοειδές χαρτόνι) που θα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες μονάδες του κλάδου της χαρτοβιομηχανίας τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη. Η επένδυση για την διασφάλιση γης στο ΒΙΠΑΘΕ ανήλθε περίπου σε 7 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική επένδυση προβλέπεται να ξεπεράσει τα 45 εκατ. ευρώ.