18:51 10/09
Τουρκία και Ιταλία ενώνουν δυνάμεις: Η Saipem ξεκινά την γ' φάση του πρότζεκτ φυσικού αερίου στον Εύξεινο Πόντο
Η Τουρκία επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στο υπεράκτιο κοίτασμα φυσικού αερίου Sakarya.
Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 50% της Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης Διανομής Καλλυντικών Προϊόντων District Two Cosmetics Distribution GmbH από την Κορρές.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η District Two αποτελεί τον αποκλειστικό τοπικό διανομέα των προϊόντων της Κορρές στην αγορά της Γερμανίας, ενώ το τίμημα ανήλθε στο ποσό των 750.000 ευρώ.
Η District Two, με έδρα το Μόναχο, ιδρύθηκε το 2003 και αποτελεί μια αναπτυσσόμενη εταιρεία διανομής σε περισσότερους από 380 γνωστούς πελάτες λιανικής. Οι πωλήσεις της District Two για το 2007 διαμορφώθηκαν στα ευρώ 1,6 εκατ., με τα προϊόντα της Κορρές και της Kings & Queens να έχουν συμμετοχή άνω του 70% στο σύνολο.
Η εξαγορά της συγκεκριμένης εταιρείας διανομής από την Εταιρεία εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου να επικεντρώσει το ενδιαφέρον του σε συγκεκριμένες χώρες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και η Γερμανία, λαμβάνοντας ακόμα πιο ουσιαστική θέση στη συγκεκριμένη αγορά. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Γερμανία χαρακτηρίζεται από την έντονη κατανάλωση καλλυντικών φυσικών προϊόντων, γεγονός που προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στον Όμιλο.
Πιο αναλυτικά, η Εταιρεία, μέσω της District Two, έχει παρουσία στην γερμανική αγορά σε επώνυμες αλυσίδες επιλεκτικής και ημι-επιλεκτικής διανομής, ενδεικτικά αναφερομένων των Douglas και KaDeWe ενώ παράλληλα έχει ανοίξει και ένα κατάστημα Κορρές στην Φραγκφούρτη.
Τέλος, στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται πως με αυτήν την κίνηση, η Εταιρεία προσβλέπει στην στρατηγική συνεργασία με τον τοπικό διανομέα, που θα έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω ανάπτυξη των δύο σημάτων της Εταιρείας Κορρές Α.Ε. Φυσικά Προϊόντα και Kings & Queens στην εν λόγω αγορά, ενδυναμώνοντας τις ενέργειες προώθησής τους και διεισδύοντας περαιτέρω μέσω νέων συνεργασιών σε νέα σημεία ημι-επιλεκτικής και επιλεκτικής διανομής, τα οποία και αποτελούν τα κύρια κανάλια διανομής των προϊόντων του ομίλου.