Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 30-Μαϊ-2008 18:31

    Microland: Κάμψη μεγεθών στο α΄ τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κάμψη 2,1% στα έσοδα και 33,7% στα καθαρά κέρδη παρουσίασε η Microland στο α΄ τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, η διοίκηση της εταιρείας στην ανακοίνωσή της επισημαίνει τη σημαντική συρρίκνωση των λιανικών πωλήσεων στηνχώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2008 και ειδικά τον μήνα Μάρτιο, κάτι που αποτυπώνεται και στα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας. 

    Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της Microland το πρώτο τρίμηνο του 2008 διαμορφώθηκε στα 20,7 εκατ. ευρώ από 21,2 εκατ. ευρώ του περυσινού α΄ τριμήνου, παρουσιάζοντας κάμψη 2,1%.
     
    Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το πρώτο τρίμηνο του 2008, διαμορφώθηκαν στα 792 χιλ. ευρώ από 802 χιλ. ευρώ κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, παρουσιάζοντας ελαφρά κάμψη 1,3%, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 314 χιλ. ευρώ από 329 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, μειωμένα κατά 4,5%.

    Τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 218 χιλ. ευρώ από 329 χιλ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο πέρυσι, εμφανίζοντας μείωση 33,75%. 

    Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι τα οικονομικά μεγέθη τόσο σε ενοποιημένο όσο και σε επίπεδο μητρικής είναι τα ίδια. Όπως τονίζεται, η μείωση των μεγεθών οφείλεται κυρίως στις αυξημένες δαπάνες για την ανάπτυξη νέων καταστημάτων Microland. Εξάλλου, αναφέρεται ότι η Microland, αποτελεί το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο λιανικής πώλησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διαθέτοντας 61 σημεία πώλησης στην Ελλάδα με στόχο τα 100 εντός του 2008. 

    Η ανακοίνωση καταλήγει με την επισήμανση ότι μέσα από το Δίκτυο Καταστημάτων της Microland, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει οποιοδήποτε πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας από τους 3 παρόχους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, αλλά και σταθερής τηλεφωνίας και Internet της Altec Telecoms. Στόχος της διοίκησης είναι, η Microland να αποτελέσει one stop shop στην πώληση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών διαθέτοντας το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στο οποίο να έχουν παρουσία όλοι οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας και οι περισσότεροι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ