13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Αύξηση της τάξεως του 10,3% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του ομίλου Κορρές για την περίοδο α΄ τριμήνου, γεγονός που αποδίδεται στην αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας και του μειωμένου αποτελεσματικού φορολογικού συντελεστή κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η καθαρή κερδοφορία του ομίλου διαμορφώθηκε στα 1,5 εκατ. ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 2,6 εκατ. από 2,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2007, αυξημένα κατά 12,7%.
Παράλληλα, στο πρώτο τρίμηνο του 2008, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 31,6%, στα ευρώ 11,3 εκ. από ευρώ 8,6 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2007, λόγω της ενίσχυσης των πωλήσεων στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων του.
Αναλυτικότερα, σημαντική άνοδο της τάξεως του 70,9% παρουσίασε η κατηγορία προσώπου, αποτέλεσμα της σημαντικής ανάπτυξης των πωλήσεων του εξωτερικού καθώς και η κατηγορία σώματος (+18,8%) με την ανάπτυξη των προϊόντων περιποίησης σώματος και τα προϊόντα Kings & Queens, τα οποία τοποθετήθηκαν στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2007.
Επιπλέον διψήφια αύξηση της τάξεως του 11,1% παρουσίασαν και τα προϊόντα μαλλιών. Ο Όμιλος συνεχίζοντας δυναμικά την επέκταση του στις διεθνείς αγορές, αύξησε την συμμετοχή των πωλήσεων του εξωτερικού στο συνολικό κύκλο εργασιών του σε 26,6% από 11,5% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2007.
Σημειώνεται πως ο όμιλος συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2008 να ενδυναμώνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές και να ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας με το άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων Κορρές στο Παρίσι, στο Νεσατέλ και στο Λα Σον ντε Φον στην Ελβετία, φθάνοντας τα 17 συνολικά καταστήματα στο εξωτερικό ενώ εάν συμπεριλάβουμε και τα 2 της Ελλάδος, το δίκτυο ανέρχεται στα 19 καταστήματα
Στόχος του Ομίλου για το 2008 είναι ο διπλασιασμός του αριθμού των καταστημάτων Κορρές με το άνοιγμα 20 νέων μέσω των κατά τόπους διανομέων, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να προωθεί τα προϊόντα Κορρές μέσω του δικτύου της επιλεκτικής διανομής και τα Kings & Queens μέσω της ημιεπιλεκτικής διανομής.
Στο πλαίσιο των στρατηγικών συνεργασιών που διατηρεί ο Όμιλος και έχοντας στους βασικούς στόχους ανάπτυξής του τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων με την συστηματική αξιοποίηση της Ελληνικής χλωρίδας, προχώρησε το πρώτο τρίμηνο του 2008, στην περαιτέρω ενδυνάμωση της συνεργασίας του με την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, αποκτώντας το 5,13% της εταιρείας Mediterra του αποκλειστικού διανομέα μαστίχας Χίου.
Τέλος η στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου για το 2008, θα συνεχίσει να είναι η ανάπτυξη και προώθηση της υφιστάμενης μάρκας Kορρές, καθώς και της νέας μάρκας Kings & Queens στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του κυρίως στις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ισπανίας, Αμερικής καθώς και Κίνας και Ρωσίας.