14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Στόχοι και προτεραιότητα επιλογών αποτελούν για τη διοίκηση της ΝΕΛ η διατήρηση και επαύξηση των μεριδίων αγοράς στις δραστηριοποιούμενες γραμμές, η απόκτηση μεριδίου αγοράς σε νέες γραμμές ικανές να συνεισφέρουν θετικά στο μικτό λειτουργικό της περιθώριο καθώς επίσης και η ενίσχυση και ανανέωση του στόλου του, σύμφωνα με τα όσα παρουσιάσθηκαν κατά την ετήσια ενημέρωση των αναλυτών που πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, αναλύοντας τα οικονομικά στοιχεία της χρήσης 2007, σημειώθηκαν τα παρακάτω :
To 2007 ο Όμιλος NEL Lines βελτίωσε σημαντικά τον κύκλο εργασιών του, ο οποίος ανήλθε σε ευρώ 45,1 εκατ. έναντι ευρώ 26,9 εκατ. το 2006, ήτοι αύξηση 67%. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στην επαναδραστηριοποίηση και δρομολόγηση, των δύο ταχυπλόων πλοίων "Αίολος Κεντέρης Ι" και "Αίολος Κεντέρης ΙΙ΄ σε νέες γραμμές καθώς και στην ενσωμάτωση στη χρήση 2007 του κύκλου εργασιών της θυγατρικής εταιρείας C Link Ferries τα πλοία της οποίας απασχολούνται κυρίως σε επιδοτούμενες άγονες γραμμές.
Ο Όμιλος το 2007 περιόρισε σημαντικά τις λειτουργικές ζημιές σε ευρώ 0,8 εκατ. από ευρώ 7,9 εκατ. το 2006, κυρίως λόγω της μείωσης του συνολικού λειτουργικού κόστους ανά διανυόμενο μίλι κατά 19%, ως αποτέλεσμα της ορθότερης διαχείρισης των υλών καθώς και της πληρέστερης και αποδοτικότερης αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού.
Οι δανειακές υποχρεώσεις του Ομίλου μειώθηκαν σε σημαντικό βαθμό και διαμορφώθηκαν το 2007 σε ευρώ 70,1 εκατ. έναντι ευρώ 117,4 εκατ. το 2006. Η μείωση αυτή είχε ως συνέπεια τη βελτίωση του δείκτη δανειακής επιβάρυνσης του ομίλου κατά 54% σε σχέση με το 2006.