14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Απίστευτη ταλαιπωρία για τους οδηγούς που διασχίζουν την Αττική Οδό και απίστευτα κέρδη για τις εταιρείες που την διαχειρίζονται. Ενας από τους πλέον σύγχρονους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης, μέσα σε λίγα χρόνια λειτουργίας παρουσιάζει σημάδια κορεσμού.
Γιατί άραγε δεν προβλέφθηκαν τα προβλήματα που εμφανίζονται σήμερα στον αρχικό σχεδιασμό; Γιατί έρχονται τώρα οι κατασκευαστές και προτείνουν λύσεις που θα μπορούσαν να είχαν δοθεί τότε; Πάντως ένα είναι σίγουρο: Το συγκεκριμένο αυτοχρηματοδοτούμενο έργο θα «επιστραφεί» νωρίτερα στο Δημόσιο λόγω του ότι τα κέρδη που θα προκύψουν έως το 2018- 2019 υπερκαλύπτουν τον αρχικό προϋπολογισμό.
Όμως, αν προκριθεί η λύση του υπόγειου αυτοκινητόδρομου που έχει προταθεί από το «σχήμα» Ελληνική Τεχνοδομική, J&P Άβαξ και Αττι-Κατ τότε η παράδοση θα γίνει πολλά χρόνια αργότερα.