07:41 10/09
Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία
Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.
Στην ανανέωση της φιλοσοφίας και την επανακυκλοφορία όλων των καλλυντικών της προχώρησε η Castalia Laboratoires Dermatologiques, θυγατρική της Lavipharm.
Ειδικότερα σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εφαρμογή της νέας της φιλοσοφίας "Healthy is Beautiful" ξεκίνησε ήδη με την αλλαγή των συσκευασιών της. Όλες οι σειρές της αλλάζουν ύφος και χρώμα σταδιακά στα ράφια των σημείων πώλησης. Οι καινούριες συσκευασίες της είναι αποτέλεσμα συστηματικών μελετών της διεθνούς αγοράς καλλυντικών φαρμακείου.Υπολογίζεται ότι η ολική ανανέωση θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2008.
Παράλληλα, προχωρά στον εμπλουτισμό των σειρών που διαθέτει με νέα προϊόντα, που έρχονται να καλύψουν σύγχρονες ανάγκες και βασίζονται στις εξελίξεις της επιστήμης. Ήδη, από τις αρχές του 2008, έχει ξεκίνησε η κυκλοφορία των προϊόντων που βασίζονται στη χρήση της πρωτοποριακής τεχνολογίας Nanotechnology, η οποία "εξασφαλίζει εξαιρετική διείσδυση του δραστικού συστατικού στη βασική στοιβάδα της επιδερμίδας και δράση σε μεγάλο εύρος, ενώ την προστατεύει από την οξείδωση".
Επισημαίνεται, πως τα προϊόντα Castalia:
- Συμπληρώνουν τη φαρμακευτική αγωγή του δερματολόγου και οι πρωτοποριακές Γαλλικές φόρμουλες "μεγιστοποιούν" το θεραπευτικό αποτέλεσμα.
- Καλύπτουν 95% των δερματολογικών παθήσεων, "αποτελώντας σημαντικό εργαλείο στην αντιμετώπιση απλών έως σοβαρών προβλημάτων", και είναι μία από τις 3 πρώτες συνταγογραφούμενες μάρκες από τους δερματολόγους.
- Επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητά τους με εργαστηριακή έρευνα και κλινικές μελέτες.
- Αξιοποιούν την επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού και του προσφέρουν αποτελεσματική και ασφαλή λύση- απάντηση σε κάθε απαίτηση του σύγχρονου καταναλωτή.
Η Castalia στην ανακοίνωση της τονίζει, πως "βασικό στόχο της είναι να αποτελεί την πρώτη επιλογή του καταναλωτή, του δερματολόγου και του φαρμακοποιού, αλλά και να αντιμετωπίσει με επιτυχία το διεθνή συνεχώς αναπτυσσόμενο ανταγωνισμό, γύρισε σελίδα στην πολύχρονη πορεία της. Η μέχρι σήμερα υπογραφή της, με σεβασμό στη φυσιολογία της επιδερμίδας, η οποία τόνιζε την επιστημονικότητα, την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των προϊόντων της και την προσήλωσή τους στην υγεία της επιδερμίδας, αλλάζει. Στηριζόμενη στις παλιές αξίες, αυτές που την καθιέρωσαν στην ελληνική και διεθνή αγορά, εξελίσσεται, υιοθετώντας μια νέα, σύγχρονη φιλοσοφία. Πιστεύει στην εσωτερική και εξωτερική ομορφιά κάθε ανθρώπου, που πηγάζει από την υγεία του, την ανάγκη ευζωίας αλλά και της ποιότητας ζωής του".
Η νέα φιλοσοφία της Castalia της "δίνει τα εφόδια για την κατάκτηση ακόμα μεγαλύτερου μεριδίου, όχι μόνο στην ελληνική, αλλά και στην παγκόσμια αγορά. Με σαφή διεθνή προσανατολισμό, τα προϊόντα της Castalia κυκλοφορούν σήμερα σε 13 χώρες".
Τέλος, υπενθυμίζεται στην ίδια ανακοίνωση ότι η Lavipharm αποτελεί ολοκληρωμένο Όμιλος ανάπτυξης, παραγωγής, εισαγωγής, εμπορίας και διανομής φαρμάκων, καλλυντικών και προϊόντων υγείας στην Ελλάδα, με έντονη διεθνή δραστηριότητα.