14:13 08/09
Mega deal 17 δισ. δολ. μεταξύ SpaceX και EchoStar
Το deal αφορά στην αγορά φάσματος και είναι μεταξύ μεγαλύτερων συμφωνιών φέτος.
Ευκαιρίες στρατηγικής ανάπτυξης του brand ENTOS στα Βαλκάνια, εξετάζει η Sato, χωρίς όμως τη στιγμή αυτή να υπάρχει οποιαδήποτε συμφωνία, όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση, σχολιάζοντας δημοσίευμα εφημερίδας.
Η εταιρεία, εκτιμώντας τις οικονομικές συνθήκες και τις συνθήκες κατανάλωσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια, διαρκώς αξιολογεί τις επιπτώσεις και τις προοπτικές της στρατηγικής εξάπλωσης.
Επισημαίνεται ότι, έχοντας ήδη επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη δικτύου λιανικής και υποδομών, έχει σε εξέλιξη σημαντικά επενδυτικά προγράμματα και μελετά προσεκτικά την ανάπτυξή της σε σχέση και με την υλοποίηση των ήδη αναληφθέντων έργων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία επένδυσε 13,3 εκατ. ευρώ το 2007, εκ των οποίων 6,7 εκατ. ευρώ στο δίκτυο καταστημάτων και εκθέσεων επίπλων με 12 ανοίγματα καταστημάτων. Παράλληλα, αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό της κατά 112 άτομα ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη επένδυση στο κέντρο διανομής στην Ελευσίνα 34.000 τετραγωνικών μέτρων και συνολικού εκτιμώμενου ύψους 21 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, σύμφωνα με τη στρατηγική ανάπτυξης του brand ENTOS στην Ελλάδα, και σύμφωνα με τις επισήμως δημοσιευμένες ενέργειες υλοποίησής της, πρόκειται στις 10 Απριλίου να γίνουν τα εγκαίνια του νέου megastore ENTOS στη Δυτική Θεσ/νίκη, στο 6o χλμ. Θεσ/νίκης - Ωραιοκάστρου. Το νέο ENTOS είναι το δεύτερο megastore στη Θεσ/νίκη. Έχει προηγηθεί το megastore στην Πυλαία που άνοιξε τον Δεκέμβριο του 2007, στο εμπορικό πάρκο Florida Ι. Επίσης, βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο κατασκευής του νέου ENTOS της Πάτρας, το οποίο - όπως έχει ανακοινωθεί επισήμως από την εταιρεία κατά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων έτους 2007 - εκτιμάται πως θα ανοίξει τον Ιούλιο του 2008. Επιπλέον, ένα ακόμη ENTOS στην Κρήτη, εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο το τρίτο τρίμηνο του 2008, στα Χανιά.
Αναφορικά με τις πωλήσεις, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως οι πωλήσεις του κλάδου επίπλου σπιτιού για το δωδεκάμηνο του 2007, ανήλθαν σε 42,7 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 47,2% από το 2006. Οι προοπτικές για το brand ENTOS κρίνονται θετικές, ενώ το δίκτυό του αποτελείται στο σύνολό του σχεδόν από πολύ νέα καταστήματα. Τέλος, διευκρινίζεται, πως τα brands του Ομίλου SATO στον κλάδο λιανικής επίπλου σπιτιού είναι εκτός του own-brand ENTOS, τα licensed brands BoConcept, Divani & Divani by Natuzzi, La Maison Coloniale και Leather Concept.