Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 11-Μαρ-2008 11:04

    Κρι-Κρι: Αύξηση καθαρών κερδών και εσόδων το 2007

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση καθαρών κερδών και εσόδων εμφάνισε η Κρι-Κρι το 2007 τόσο σε εταιρικό όσο και σε ενοποιημένο επίπεδο.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σε εταιρικό επίπεδο, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ άγγιξαν τα 32,09 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20,7%.

    Τα EBITDA ανήλθαν σε 5,01 εκατ. ευρώ, από 5,06 εκατ. ευρώ το 2006, ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν οριακή άνοδο αγγίζοντας τα 3,04 εκατ. ευρώ.

    Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 2,34 εκατ. ευρώ, από 1,96 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 19,8%.

    Σε επίπεδο ομίλου, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών έφτασε τα 33,74 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 19,3% σε σχέση με το 2006.

    Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 5,21 εκατ. ευρώ, από 5,32 ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη προ φόρων άγγιξαν τα 3,09 εκατ. ευρώ, από 3,13 εκατ. ευρώ το 2006.

    Τέλος, τα καθαρά κέρδη του ομίλου, μετά την αφαίρεση των φόρων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν σε 2,32 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 16,6%.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέρδη μετά φόρων της προηγούμενης χρήσης 2006 είναι επιβαρυμένα με ποσό 275 χιλ. ευρώ, που αφορά στον φορολογικό έλεγχο της μητρικής εταιρείας για τις χρήσεις 2001-2004, που ολοκληρώθηκε εντός της χρήσεως του 2006.

    Για τη χρήση 2007, το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται σε 0,055 ευρώ, αυξημένο κατά 10%, σε σχέση με το καταβληθέν μέρισμα ανά μετοχή της χρήσης 2006.

    Σχετικά με τη λειτουργική απόδοση του ομίλου, εντός του 2007 σημειώνεται ότι η Κρι-Κρι συνέχισε την ανανέωση της γκάμας των προϊόντων της, ενίσχυσε τις βασικές προϊοντικές μάρκες, ενώ παράλληλα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις κατηγορίες προϊόντων που παρουσιάζουν υψηλή ανάπτυξη, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καταναλωτών.

    Όσον αφορά στη διάθεση των προϊόντων, εντός του 2007 πρόσθεσε 1.100 νέα σημεία πώλησης παγωτού στο δίκτυο της. Έτσι, πλέον λειτουργεί περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και 2.500 στις βαλκανικές χώρες, ενώ η θέση της στον κλάδο συνεχίζει να βελτιώνεται, με το μερίδιο της στην αγορά παγωτού να ανέρχεται σε 7%. Επίσης, στο γιαούρτι, βελτίωσε τη συνεργασία με όλες τις μεγάλες αλυσίδες super market, ενώ πρόσφατα σύναψε συμφωνία συνεργασίας και με τον όμιλο Σκλαβενίτη, που κατέχει ηγετική θέση στο λιανεμπόριο της Αττικής. Έτσι, όπως αναφέρεται εκτιμά ότι η παρουσία της στην αγορά της Ν. Ελλάδας θα ενισχυθεί και τα μερίδια αγοράς στο γιαούρτι θα βελτιωθούν περεταίρω, ξεπερνώντας το τρέχον 7% της εγχώριας αγοράς. Τέλος, οι εξαγωγές γιαουρτιού της ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζουν να αναπτύσσονται, με κύριους άξονες τις αγορές της Ιταλίας, της ΠΓΔΜ και της Βουλγαρίας.

    Συνολικά, ο όμιλος πέτυχε αύξηση στον κύκλο εργασιών κατά 19,3%. Ωστόσο, την κερδοφορία του ομίλου έπληξε η μεγάλη αύξηση στις τιμές των πρώτων υλών, που πραγματοποιήθηκε εντός του 2007, σε συνδυασμό με τη δυσκολία μετακύλισης της συνεπαγόμενης επιβάρυνσης του κόστος των προϊόντων, στις τιμές πώλησης τους. Αποτέλεσμα ήταν το περιθώριο μικτού κέρδους του ομίλου να αγγίξει το 43,6%, ενώ το περιθώριο EBITDA του ομίλου να ανέλθει σε 15,4%.

    Η ανακοίνωση καταληγει υπογραμμίζοντας ότι η διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ παραμένει αισιόδοξη, σχετικά με την πορεία των εργασιών και τα οικονομικά του αποτελέσματα του ομίλου, για τη χρήση 2008. Το νέο έτος, ο όμιλος θα κληθεί να αξιοποιήσει τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν, εφαρμόζοντας, με προσήλωση, τη συγκροτημένη στρατηγική του. Φυσικά, στη διαμόρφωση των τελικών αποτελεσμάτων υπεισέρχονται ορισμένοι κίνδυνοι, με κυριότερο το επίπεδο διαμόρφωσης των τιμών των πρώτων υλών. Για το 2008, η διοίκηση αναμένει άνοδο των ενοποιημένων πωλήσεων στα επίπεδα των 39,5 εκατ. ευρώ, και διαμόρφωση των κερδών προ φόρων του ομίλου, σε 4,0 εκατ. ευρώ.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ