Το ενδιαφέρον της για επενδύσεις στην αγορά της ενοικίασης ιδιωτικών learjet και μεγάλων αεροσκαφών πολυτελείας επιβεβαιώνει η MIG με επίσημη ανακοίνωσή της, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Στην ίδια ανακοίνωση η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει πως θα προβεί σε σχετικές ανακοινώσεις όταν ο σχετικός σχεδιασμός οριστικοποιηθεί.
Υπενθυμίζεται ότι το Capital.gr ανέφερε σε σχετικό του δημοσίευμα (με τίτλο "Στην αγορά των learjet η MIG" τα εξής: Στην ταχέως, σε παγκόσμιο επίπεδο, αναπτυσσόμενη αγορά της ενοικίασης ιδιωτικών learjet και μεγάλων αεροσκαφών πολυτελείας ετοιμάζεται να εισέλθει η Marfin Investment Group.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, στο στρατηγείο του ομίλου στο Μαρούσι ήδη έχουν εκπονηθεί τα τελικά σχέδια τα οποία και αναμένεται να εγκριθούν σε λίγες ημέρες από την ηγεσία της MIG.
Οι ίδιες εξακριβωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ιδρυθεί εταιρεία η οποία σε πρώτη φάση θα αγοράσει 5 έως 6 αεροσκάφη από τη Γαλλική εταιρεία Φάλκον (ανήκει στην Ντασό) και την Βραζιλιάνικη Εμπράερ.
Τα περισσότερα αεροσκάφη θα είναι χωρητικότητας 10 έως 14 ατόμων, ενώ εκτιμάται ότι θα παραγγελθεί και 1 αεροσκάφος πολυτελείας το οποίο θα είναι χωρητικότητας έως 40 -50 ατόμων και το οποίο θα μπορεί να πραγματοποιεί υπερατλαντικά ταξίδια με τους επιβάτες να ταξιδεύουν μόνο Βusiness και First Class.
Η εταιρεία που θα τα διαχειρίζεται θα έχει έδρα την Αθήνα. Το ποσό της επένδυσης σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 150 έως 200 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με εξειδικευμένους παρατηρητές η συγκεκριμένη αγορά θεωρείται από τις πλέον αναπτυσσόμενες στον κόσμο.
Όπως λένε οι ειδικοί , οι περισσότεροι επιχειρηματίες σε παγκόσμιο επίπεδο (από την Μόσχα έως το Ντουμπάι και από τη Νέα Υόρκη έως το Τόκυο) θέλουν να πετάνε οι ίδιοι και οι συνεργάτες τους με ιδιωτικά αεροπλάνα. Με αυτόν τρόπο εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο χωρίς να ταλαιπωρούνται με αεροδρόμια, καθυστερήσεις κ.λπ.
Όπως λένε οι ίδιες πηγές «για να καταλάβει κανείς πόσο σημαντική είναι σήμερα η αγορά των learjet μόνο αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περίπου 6.000 παραγγελίες στα μεγαλύτερα εργοστάσια στον κόσμο που κατασκευάζουν πολυτελή αεροσκάφη χωρητικότητας έως 14 ατόμων με χρόνο παράδοσης τα 3 έως 5 έτη». Αναφέρουν μάλιστα την περίπτωση Έλληνα εφοπλιστή (μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται και στον χώρο των Media ) ο οποίος μέσα σε μια εβδομάδα από την αγορά ενός learjet αξίας 24 εκατ. δολαρίων, του ζήτησαν να το πουλήσει αντί του ποσού των 28 εκατ. δολαρίων (η απάντηση του ήταν αρνητική).