Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 18-Ιαν-2008 11:07

    Σφακιανάκης: Λεπτομέρειες για την εξαγορά της Κουλούρης

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ακόμη περισσότερο ενισχύει τη θέση της στην ελληνική αγορά η Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. στον τομέα λιανικής πώλησης αυτοκινήτων, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Με 57 σημεία εξυπηρέτησης και 11 μάρκες (Suzuki, Opel, Ford, Volvo, BMW, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Cadillac, Corvette και Hummer), διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής πώλησης αυτοκινήτων στην Ελλάδα και πλέον ένα από τα μεγαλύτερα στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει ήδη εγρίνει την εξαγορά των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων (Ford, Volvo, Fiat, Alfa Romeo και Lancia) και του κλάδου ανταλλακτικών (για τις αντίστοιχες μάρκες) του Ομίλου Κοντέλλη. 

    Επίσης, αναφέρεται πως η οργανική συγχώνευση των δραστηριοτήτων λιανικής της Κουλούρη θα προχωρήσει αμέσως μετά τη σχετική έγκριση από την Ε.Α., στο δίκτυο της Σφακιανάκης  με στόχο τις 21.000 πωλήσεις αυτοκινήτων το 2008, εξασφαλίζοντας έτσι μερίδιο αγοράς 7,5%.
     
    Συνολικά, το 2008, η Σφακιανάκης μέσω των δραστηριοτήτων λιανικής και χονδρικής (Suzuki) αναμένεται να φτάσει τις 33.000 πωλήσεις αυτοκινήτων με 12,0% μερίδιο στη συνολική αγορά αυτοκινήτου.

    Σε οικονομικό επίπεδο, η εξαγορά των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων και του αντίστοιχου κλάδου ανταλλακτικών της Κουλούρης θα προσθέσει περίπου ευρώ 40,0 εκατομμύρια στον κύκλο εργασιών της Σφακιανάκης, ενώ οι συνέργιες που θα προκύψουν από τη συγχώνευση θα έχουν θετική επίδραση στην τελική κερδοφορία της εταιρείας.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ